Knut Hagen Skrevet 23. november 2002 Skrevet 23. november 2002 Hei! Er ny på nettet, og har følgende problem: finner ingenting ved pålogging over nettet på 217.8.141.88. Har prøvd å pinge opp serveren og alt ser ut til å være OK. Har standard utgave av FS2002. Noen "hotte" tips til en "rookie"? Håper vi sees i den virtuelle eteren! Knut. Siter
Stian Svensen Skrevet 24. november 2002 Skrevet 24. november 2002 Tjena Knut ! hmmm har du prøvd å ikke bruke punktum etter 88 ? altså at det blir som dette 217.8.141.88 ? Kan være løsningen det snakkes Siter
Knut Hagen Skrevet 24. november 2002 Forfatter Skrevet 24. november 2002 Hei og takk for at noen hjelper meg! Punkum etter 88 var riktignok avslutning av setningen. Jeg har brannmur, men har forsøkt å slå av alle dens funksjoner. Har også gått inn på Internet connections og fjernet haken for "firewall" der også. Kan det være selve oppsettet av internet koblingen min som ikke er riktig? Har som nevnt brukt "command prompt" og pinget alle IP adresser. Ingen feil oppstod da. Knut. Siter
Erik Löfbom Skrevet 24. november 2002 Skrevet 24. november 2002 Jag har haft problem sedan jag installerade CFS3 och fick DirectX 8.2 ... jag vet att 8.2 tydligen kan skapa en del problem med multiplayerfunktioner. Vad jag har märkt så kan jag koppla upp mig mot multiplayer när det är få användare online. Många användare, dvs över 4-5 stycken, gör uppkopplingen omöjlig. Siter
Johan Rönngren Skrevet 24. november 2002 Skrevet 24. november 2002 VATSIM har nyligen gått ut med en NOTAM som säger att det är problem mellan Squawkbox och DirectX 8.2 Det verkar som att det finns en del felaktigheter i den senaste versionen... Siter
Knut Hagen Skrevet 25. november 2002 Forfatter Skrevet 25. november 2002 OK! Til dere som har CFS3, har dere funnet noen løsning? Jeg har også dette spillet. (Synes det er bra også!) Knut Siter
TOS Skrevet 26. november 2002 Skrevet 26. november 2002 Eg har samme problemet. Eg kjem ikkje inn på fs.no serveren etter at eg innstallerte CFS 3. Dette gjeld både med FS og med ATC Radar Screen. Alt funker fint på "vanlige" ip adresser som mine kameratar set opp...... Eg har ikkje bevisst innstallert DirectX 8.2 Vert denen innstallert av CFS3? Siter
Håkon Helgesen Skrevet 29. november 2002 Skrevet 29. november 2002 Det kan jo høres ut som om problemet ligger i DierctX. Installer en eldre versjon Torstein. [intern] For på søndag bør du være på nett[/intern] Siter
john eira Skrevet 29. november 2002 Skrevet 29. november 2002 jupp..directx 9 løste problemet:) Siter
Thomas Olafsen Skrevet 1. desember 2002 Skrevet 1. desember 2002 Hei Torstein. DirectX 9 (RC1) kan du laste ned herfra. Mvh, Thomas. Siter
Jo-Arne Kristoffersen Skrevet 1. desember 2002 Skrevet 1. desember 2002 Jeg har flydd en del på flightsim.no multiplayer..... I forrige uke installerte jeg CFS3, og tengte ikke over saken. Skulle fly fs2002 på multiplayer et par dager etter, og jeg joina og kom inn i gamet, og så ingen andre fly... har prøvd utallige ganger uten at det virker... Jeg skal laste ned DirectX nå..... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.