Kjetil Aleksander Kaya Skrevet 14. oktober 2002 Skrevet 14. oktober 2002 Heisann.. jeg har et problem med fs2002 ! det er noe galt med chat programmet.. for hver gang jeg joine ren multiplayer server, så begynner det bare å hoppe ( ser ut som om alle på chatten spammer noe vilt), jeg får ikke stoppa det, ender med at jeg må bruke alt+tab for å gå ut av fs2002 !! ingen som vet hva som er galt ? Siter
Dag Johansen Skrevet 15. oktober 2002 Skrevet 15. oktober 2002 Du kan kanskje forsøke med FSChatScroll? Siter
Kjetil Aleksander Kaya Skrevet 15. oktober 2002 Forfatter Skrevet 15. oktober 2002 Nei, det er ikke det! det er noe galt med chatvinduet! det ser ut som om alle spammer helt vilt, enda de ikke gjør det! jeg har prøvd å reinstallere fs2002, men det funker ikke ! Siter
Lennart Sommarström Skrevet 15. oktober 2002 Skrevet 15. oktober 2002 Hej ! Det blir nog mindre spamm nu då Dag fixat en rw kanal !! Och tycker du att det då blir för mycket snack och vill njuta av "tystnaden" är det ju bara att gå ur kanalen.Det Dag syftar på är en bug som finns i Fs2002 chatprogram.Om du trycker enter och rollar ned ska du kunna följa snacket. Det här va kanske inte svar på din fråga.Om det är något annat fel tror jag inte du vinner någonting på reinstallatio av FS2002. Siter
Kjetil Aleksander Kaya Skrevet 15. oktober 2002 Forfatter Skrevet 15. oktober 2002 Det funka ikke med chatscrollen.. men det er liksom rart.. jeg har reinstallert win, reinstaller fs2002! men likevel så hopper chatwinduet noe helt vilt... og det ender med at FS låser seg ! ingen med windows 98 som har samme problem ? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.