Jonas Engqvist Skrevet 15. oktober 2002 Skrevet 15. oktober 2002 När jag söker på IP-adressen 217.8.141.88 i FS2002 multiplayer så hittas inget spel. Finns det någon som vet hur man ska ställa in brandväggen i Win XP? Siter
Dag Johansen Skrevet 15. oktober 2002 Skrevet 15. oktober 2002 Etter hva jeg vet er det ikke mulig å åpne en range av porter i XP. Dette gjør at du må slå av den brannmuren om du skal bruke multiplayer. Siter
Thomas Olafsen Skrevet 15. oktober 2002 Skrevet 15. oktober 2002 Hei. Og siden du står "naken" ut mot nettet hvis du fjerner brannmuren til XP bør du skaffe deg erstatning. Jeg anbefaler ZoneAlarm PRO til de som virkelig trenger sikkerhet + konfigurasjonsmulighet. For litt mer "vanlig" bruk kan jo ZoneAlarm (gratis) være ett godt alternativ. En god egenskap ved ZoneAlarm-produktene er at de i tillegg til å stoppe trafikk utenfra, kan stoppe uønsket trafikk innenfra å slippe ut på internett.. F.eks: Hvis maskinen din infiseres av ett virus, og det viruset prøver å sende ett-eller annet ut på nettet, vil ZoneAlarm stoppe dette. Mvh, Thomas. Siter
Lars Petter Riis Skrevet 16. oktober 2002 Skrevet 16. oktober 2002 Har problemer med å fly online jeg og..Har deaktivert brannmuren i xp,men jeg har en router i tilegg...noen som vet hva jeg skal gjøre? MVH Lars Petter Siter
Jonas Engqvist Skrevet 17. oktober 2002 Forfatter Skrevet 17. oktober 2002 Jag har löst problemet nu. Jag kopplade bort brandväggen i XP och ställde in brandväggen i bredbandselaren (en D-Link) genom att lägga till portarna som står på multiplayer sidan på Flightsim.no. Jag skrev in portarna under Virtual Server. Siter
Gjest Skrevet 17. oktober 2002 Skrevet 17. oktober 2002 Hei Jonas. Jeg sitter også på d-link en 804 router. men finner ikke noe ang viritual server ? har også problemer... Siter
Jonas Engqvist Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter Skrevet 18. oktober 2002 Hej Geir. Du startar Explorer (eller Netscape) och skriver in nummret 192.168.0.1 i adressfältet. Då kommer du in på bredbandsdelaren. Där borde du hitta Virtual Server. Där står kanske något i din bruksanvisning till D-Link:en. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.