Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Javell... Eg hadde min første tur med Multiplayeren her på søndag,å for en tur!!. Traff på "LN-KAN" på ENOV, å vi tok oss en tur til Vigra hvor vi hadde noen Touch & go. Så gikk turen videre til Molde, hvor vi avsluttet turen. Senere på kvelden var jeg med på en "seannse" på ENOV, hvor vi nok var en 6-7 stk. på det meste. Vi hadde Touch & go på rad og rekke, og kryss og tvers(hehehe..)Kanon gøy!!!!

Det jeg vil fram til med dette innlegget, er rett og slett å anbefale Multiplayer på det sterkeste!!! Dette tok bare helt av... FS fortsetter å overraske meg på en positiv måtte!!

Skrevet

Det er altid morsomt å fly med andre.

Mere sosialt også, men hvorfor kom du ikke å vekte meg når du først var på flyplassen min? "[stort

[ 07.10.2002, 14:33: Endret av: Dag Johansen ]

Skrevet

Vel.. Enig med Thomas. Litt feil gruppe. Men eg er enig med deg Torstein. MP er gøy. Einaste problemet mitt, er 4 bokstabavar...I S D N . Det blir dyrt i lengden "[stort

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...