Torstein Lye Skrevet 7. oktober 2002 Skrevet 7. oktober 2002 Javell... Eg hadde min første tur med Multiplayeren her på søndag,å for en tur!!. Traff på "LN-KAN" på ENOV, å vi tok oss en tur til Vigra hvor vi hadde noen Touch & go. Så gikk turen videre til Molde, hvor vi avsluttet turen. Senere på kvelden var jeg med på en "seannse" på ENOV, hvor vi nok var en 6-7 stk. på det meste. Vi hadde Touch & go på rad og rekke, og kryss og tvers(hehehe..)Kanon gøy!!!! Det jeg vil fram til med dette innlegget, er rett og slett å anbefale Multiplayer på det sterkeste!!! Dette tok bare helt av... FS fortsetter å overraske meg på en positiv måtte!! Siter
K F Skrevet 7. oktober 2002 Skrevet 7. oktober 2002 Det er altid morsomt å fly med andre. Mere sosialt også, men hvorfor kom du ikke å vekte meg når du først var på flyplassen min? [ 07.10.2002, 14:33: Endret av: Dag Johansen ] Siter
TOS Skrevet 7. oktober 2002 Skrevet 7. oktober 2002 Vel.. Enig med Thomas. Litt feil gruppe. Men eg er enig med deg Torstein. MP er gøy. Einaste problemet mitt, er 4 bokstabavar...I S D N . Det blir dyrt i lengden Siter
Kenneth Sivertsen Skrevet 7. oktober 2002 Skrevet 7. oktober 2002 Hei- Hei Tossa . Kaffekroken er rette plass for dette innlegget . ; Snakkes på Samos i kveld. Siter
Torstein Lye Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Skrevet 7. oktober 2002 Medlemsnr. mitt sier seg vel at jeg er "sylfersk" når det gjelder innlegging av innlegg....Satser på rett gruppe neste gang!! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.