Erik_Sørensen Skrevet 13. oktober 2002 Skrevet 13. oktober 2002 Jeg får ikke koblet meg opp mot multiplayer serveren til flightsim.no. Jeg vet ikke hva som er galt. Jeg har skrevet inn riktig IP, valgt riktig protokoll, men ingenting skjer. Noen som har peiling på hva som kan være galt. Jeg kjører brannmuren ZoneAlarm, og har NextGenTel bredbånd. (tenkte bare jeg skulle mevne det, siden man ikke kan overføre filer med MSN med NGT abonnement.) Siter
Åsmund Røsok Skrevet 13. oktober 2002 Skrevet 13. oktober 2002 Jeg kommer heller ikke inn på serveren. Har adsl som går fra en router. Siter
Bengt Warnes Skrevet 13. oktober 2002 Skrevet 13. oktober 2002 Det er brannmuren og ruteren som hindrer dere i å logge dere på. Jeg har også en router, jeg har lokalt nettverk og bruker routeren til å dele bredbåndet. Jeg logget meg opp uten ruteren -- vips, ingen problem! Skru av Zone-alarm og du vil forhåpentligvis fly multiplayer! Siter
Åsmund Røsok Skrevet 13. oktober 2002 Skrevet 13. oktober 2002 Hva er det du snakker om egentlig? Forsto ikke så fryktelig mye av det der. Siter
Seb Skrevet 13. oktober 2002 Skrevet 13. oktober 2002 Samme problem hos meg. Jeg har vanlig ISDN, ingen brannmur. Har ikke peiling hva det kan være. Noen med godt og enkelt svar??? Ikke bruk superavanserte uttrykk! Det er mulig å svare på e-post: sebastian@rossavik.no Siter
Bendik Heltne Skrevet 13. oktober 2002 Skrevet 13. oktober 2002 I denne tråden har Dag skrevet litt info om hvordan de med brannmur kan connecte til serveren. Kanskje det hjelper dere litt Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.