Seb Skrevet 14. oktober 2002 Skrevet 14. oktober 2002 Er det noen som kan skrive en "guide" til FS.no's multiplayertjeneste? Akkurat hva man skal skrive inn, begrensninger, hva man skal trykke på og om det kan bli ventetid. Hvilken forbindelse man må ha og hele pakken. Fint hvis noen gidder! Jeg har hatt litt problemer! Er det flere som har hatt det? Siter
Arne Øverland Skrevet 14. oktober 2002 Skrevet 14. oktober 2002 Står det ikke detaljert nok her da??: http://www.flightsim.no/mp/ Siter
Seb Skrevet 14. oktober 2002 Forfatter Skrevet 14. oktober 2002 Jo, den er for så vidt grei nok, men jeg har problemer med den! Så jeg tenkte at jeg ville spørre alle som har forsøkt om de fikk det til, for det står litt vel kjapt forklart! Er det noen som kan hjelpe meg!? Siter
Svein Olsen Skrevet 14. oktober 2002 Skrevet 14. oktober 2002 Det som står skrevet der er faktisk ikke kjapt fortalt. Det er det man trenger å vite for å koble seg opp. Det er ikke noe hokus-pokus som skal til. Det eneste som kan lage trøbbel er hvis du har en brannvegg, eller er koblet til nettet med router. Hvordan man skal konfigurere brannveggen/routeren er vel litt vanskelig å lage guide til, da det jo finnes en del forskjellig av disse. En ting som er sikkert, er at det ikke fungerer gjennom den defaulte brannveggen i Windows XP. Det man iallefall må forsøke først, er da å slå av denne brannveggen. Siter
Einar Gulliksen Skrevet 14. oktober 2002 Skrevet 14. oktober 2002 Hei Gå inn på din oppkobl. mot internet. Trykk properties, og videre på Advanced. Fjern haken der det står Internet Connection Firewall. Siter
Seb Skrevet 14. oktober 2002 Forfatter Skrevet 14. oktober 2002 quote: Forresten, hva er egentlig en router? Jeg har en ting det står Zyxel på. Er det den? Siter
Svein Olsen Skrevet 14. oktober 2002 Skrevet 14. oktober 2002 Gå inn på : Network Connections- Finn den oppkoblingen du har til Internett- Klikk på den, og velg Properties, eller høyreklikk, og velg Properties i menyen der- Under fanen Advanced, fjern avmerkningen i boksen under Internet Connection Firewall- Dette er på engelsk, men det er vel ikke så vanskelig å forstå tror jeg.... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.