Einar Gulliksen Skrevet 14. oktober 2002 Skrevet 14. oktober 2002 Hei Er det noen som får mp opp ved bruk av ZyXEL 650R-13 (ADSL Router) ?? Jeg sitter med en følelse av denne må settes opp manuelt. (Har ADSL gjennom Online) Siter
Espen Stabell Skrevet 14. oktober 2002 Skrevet 14. oktober 2002 Bare et lite forslag til Dag her, hva om vi lager en egen kategori for Multiplayer? Har vært mange Multiplayer relaterte spørmsål her i det siste, og dette ville vel være best for alle parter? Siter
Thomas Olafsen Skrevet 14. oktober 2002 Skrevet 14. oktober 2002 Hei Einar. Den ZyXel "routeren" du har er en kombinert router/brannmur. Se forøvrig Online Kundeservice for info om oppsett o.l. Har du problemer med å sette opp selv, kan Direkte Kundeservice kanskje gi noen tips.. Mvh, Thomas. [ 14.10.2002, 19:52: Endret av: Thomas Olafsen ] Siter
Daniel Gjerstad Skrevet 14. oktober 2002 Skrevet 14. oktober 2002 Einar, vær glad du ikke har Netopia-routeren til NextGenTel. Etter en aldri så liten nullstilling er den umulig å sette opp igjen jo.. Siter
Dag Johansen Skrevet 14. oktober 2002 Skrevet 14. oktober 2002 quote: Opprinnelig postet av Espen Stabell: Bare et lite forslag til Dag her, hva om vi lager en egen kategori for Multiplayer? Har vært mange Multiplayer relaterte spørmsål her i det siste, og dette ville vel være best for alle parter? Vi får se etter hvert. Om jeg ikke tar feil er dette bare ett blaff, og etter hvert som vi finner ut av disse ruterne vil det nok avta. Siter
Einar Gulliksen Skrevet 14. oktober 2002 Forfatter Skrevet 14. oktober 2002 Hei Thomas På Online sine sider står flg: Spm:Hvilke porter og protokoller er det sperret for? Svar:Det er ingen sperrer i tjenesten Online ADSL, hverken for porter eller protokoller. Spm:Hvordan endrer jeg konfigurasjonen i ADSL modemet? Svar:Konfigurasjonen i modemet skal ikke endres. Var inne på Web-chat i dag med telenor, men jeg kunne likegodt tatt en prat med dama på Esso oppe i gata. Hu har ikke peil hu heller, men er pen å se på !! Fant imidl. config-tool Walusoft TFTP som skal virke. PS: ZyXEL 650 er router, ikke fw. Mvh. Einar Siter
Einar Gulliksen Skrevet 15. oktober 2002 Forfatter Skrevet 15. oktober 2002 Hei Greit å se at selv en gml. Unix-gutt kan se og gjøre feil. Er på, og det virket etter 2sek. med bruk av hue, og ikke bare tasting. he he... :-) Einar Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.