Jacob O Thomsen Skrevet 20. oktober 2002 Skrevet 20. oktober 2002 Er det muligt at der laves en Roger Wilco Channal til Multiplayer serveren det er nemmeligt langt sjovere aat være online og snakke en det er og skrive. Det er desuden mere realistisk og lettere at kommunikere, da det er svært og flyve smtidig med at skal skrive Siter
Dag Johansen Skrevet 20. oktober 2002 Skrevet 20. oktober 2002 Jo, dette er noe som vil komme. Jeg testet det her om dagen, men det var mindre vellyket siden maskinen jeg testet det på stoppet opp av en eller annen grunn. Jeg skal snart flytte disse maskinene jeg har hjemme inn på eget rom, og da får jeg plass til å starte opp ett par ekstra jeg har stående. Jeg vil da sette opp RW på en egen maskin for å se hvordan det da går. Siter
Jacob O Thomsen Skrevet 21. oktober 2002 Forfatter Skrevet 21. oktober 2002 Det lyder dejligt, fortsæt med det gode arbejde. Vil smutte ind på mp serveren nu Mvh OY-HHH [ 21.10.2002, 16:51: Endret av: Jacob O Thomsen ] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.