Lennart Sommarström Skrevet 21. oktober 2002 Skrevet 21. oktober 2002 Hej !! Det verkar som den nya multiplayern har blivit populär.Kul tack Dag för ett bra initiativ !! Siter
Dag Johansen Skrevet 21. oktober 2002 Skrevet 21. oktober 2002 Det var da ikke så mye å takke for. Men det fikk meg til å tenke på en ting. Om dere ser på hjemmesiden til fshost ser dere at dette programmet er utgitt som "PostcardWare". Dette vil si at Russell Gilbert ønsker seg postkort som takk fra fornøyde brukere rundt omkring i verden. Så hvorfor ikke sende han et kort fra ditt hjemsted.... (Og FlightSim.no har donert 50$ til han siden jeg synes han fortjener det) Siter
Lennart Sommarström Skrevet 21. oktober 2002 Forfatter Skrevet 21. oktober 2002 RGR !! Ja det är han absulut värd !! Siter
Tom Jonny Pettersen Skrevet 21. oktober 2002 Skrevet 21. oktober 2002 Hmm har kikket litt rundt får å finne en addresse til han, noen som vet hvor den er ? .. Siter
Karl R Pettersen Skrevet 21. oktober 2002 Skrevet 21. oktober 2002 quote: Opprinnelig postet av Dag Johansen: Så hvorfor ikke sende han et kort fra ditt hjemsted.... Skulle jeg gjerne ha gjort, men tror adressen hans bare står i help-menyen i programmet. Fan det i hvertfall ikke noen plass på websiden Nå har jeg bare vært pålogget ett par ganger, men det var *enkelt*, og det sier mye når det kommer fra meg Så han fortjener litt 'oppmerksomhet' ja. Siter
Lennart Sommarström Skrevet 21. oktober 2002 Forfatter Skrevet 21. oktober 2002 Hej !! Jag hittar den faktiskt den inte heller.Tänkte att ett vykort kan jag väl kosta på mig att skicka !!! Siter
Svein Olsen Skrevet 21. oktober 2002 Skrevet 21. oktober 2002 Russell Gilbert 116/308 Pitt St. Sydney, NSW, 2000 Australia Skulle det være noe mer før vi stenger...? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.