Jo-Arne Kristoffersen Skrevet 1. november 2002 Skrevet 1. november 2002 Hei alle sammen! Jeg synes Dag kunne lage en multiplayer server til, som det hadde vært litt kult og hatt noen ATC og div i.... Så det blir litt mer likt SB... Jeg får ikke koblet opp til SB her hjemme! Så jeg hadde vært happy om Dag kunne fixa en sånn server. (Bare hvis Dag har tid og råd da.. ) Siter
TOS Skrevet 1. november 2002 Skrevet 1. november 2002 Veeel... syns me skal vera fornøyde med den Multiplayer serveren me har eg. Dag har meir enn nok å gjera. Går ut i frå at han har jobb eller går på skule utanom? Siter
Dag Johansen Skrevet 1. november 2002 Skrevet 1. november 2002 Jeg forstår i grunn ikke hva du vil. En multiplayerserver med atc? Det er jo akkurat det Pro-controller/Squawkbox er, og å gjøre det på en annen måte ville vel være nokså unødvendig.... Når det er sagt er det vel mulig å "være" atc på multiplayerserveren. Med FSNavigator kan du "se" flyene som er på serveren. Dessuten skulle det ikke forbause meg om det finnes ett eller annet "radarprogram" der ute som kan brukes mot en multiplayer-host. Siter
Jo-Arne Kristoffersen Skrevet 3. november 2002 Forfatter Skrevet 3. november 2002 Sånn som jeg, jeg får ikke til å koble opp til SB... Det er sikkert mange andre som har dette problemet. Derfor hadde det vært litt kjekt med en MP-server med folk som ATC.... Siter
Eirik Fla Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 Jeg får heller ikke koblet opp sb hjemme hos meg,men jeg syntes vi skal vere fornøyd med den multiplayeren Dag har lagd tl oss allerede. det går jo ann som Dag sier å vere atc der vis du laster ned FSnavigator Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.