Dag Johansen Skrevet 6. november 2002 Skrevet 6. november 2002 Torsdag kveld (ca 21:30) vil det dukke opp en del Italienere på multiplayerserveren. De er ute og driver med en slags virtuell turisme. Altså en ny slags Fly-inn der de flyr en forutbestemt rute sammen og hvor noen har skaffet til veie noe informasjon og fungerer som en slags guide på turen. Om dere ser på hjemmesiden deres vil dere finne informasjon om turen (på Italiensk), men i tillegg finner dere kart og bilder som forteller hvor de flyr. Om dere er på serveren i morgen så er det bare å ta kontakt med disse turistene. De bruker egen voice-server, men vil selvsagt svare på henvendelser i chatte-ruten i FS2002. Når det er sagt synes jeg jo dette er en fabelaktig ide. Å fly slike turer, gjerne med en guide som er kjent i området, må jo være gøy. Om noen har lyst til å forsøke å organisere noe slikt (Det kan like godt være turer hvor som helst i verden) kan jeg hjelpe til med webplass for å legge ut informasjon, en egen "kanal" på multiplayerserveren og kanskje også en voice-server til dette. [ 06.11.2002, 13:06: Endret av: Dag Johansen ] Siter
Jo-Arne Kristoffersen Skrevet 6. november 2002 Skrevet 6. november 2002 Kult! Skal prøve og fly litt online i marra! Siter
Sondre Aabø Skrevet 6. november 2002 Skrevet 6. november 2002 Drit kult det må vi bare få til en gang jeg er med på å sette det i gang vis det er flere som vil være sammen med meg om det. Ser de har kart og sånt har de scanna det inn eller fins det på nettet et sted der de er gratise og kan lastes ned [ 06.11.2002, 14:41: Endret av: Sondre Aabø ] Siter
Karl R Pettersen Skrevet 7. november 2002 Skrevet 7. november 2002 Stilig ide! Skal "prøve" å få det med meg. Siter
Kent-Ruben Johansen Skrevet 7. november 2002 Skrevet 7. november 2002 Håper vi blir mange som logger på og ønsker italienerne velkommen da!!! Jeg skal hvertfall Siter
TOS Skrevet 7. november 2002 Skrevet 7. november 2002 Er jo i beste Torsdagsklubb tid jo ... får sjå om eg droppar innom ein tur eg og ... Nokon som anar kvardei skal fyka? Vert det sett opp ein Voice kanal for oss og? Siter
Svein Olsen Skrevet 7. november 2002 Skrevet 7. november 2002 En voice kanal kan jo alle sette opp, enten på sin egen pc, eller en RW server. Siter
Dag Johansen Skrevet 8. november 2002 Forfatter Skrevet 8. november 2002 Var det noen som hilste på disse Italienerne? Hvordan gikk det med turen deres? Siter
Lennart Sommarström Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 Hej Svein !! Jo det är alldeles riktigt att alla som brukar multiplayern och har RW kan sätta upp en kanal.Det är just därför det är att föredra 1 kanal Siter
Tord Øvrebotten Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 Når dere er innpå det der med multiplayer, jeg har prøvd mange ganger å komme meg innpå serveren, men det går ikke. Jeg tror jeg egentlig vet hva det er, brannmur. Men hvis det er det, hvordan kan det fikses slik at jeg kommer meg inn og flyr blant andre, jeg har prøvd det før, men det var på MSN Gaming Zone og for mange år siden. Og det første jeg tenkte når jeg fikk bredbånd, var at jeg kunne fly med andre flygere i fs i en mye lengre periode. Håper at det er noen som kan hjelpe meg! Siter
Karl R Pettersen Skrevet 18. november 2002 Skrevet 18. november 2002 Fikk desverre ikke med meg "begivenheten", da noe annet dukket opp. Men skulle gjerne sett screenshots hvis noen har liggende. Siter
Dag Johansen Skrevet 19. november 2002 Forfatter Skrevet 19. november 2002 På hjemmesiden deres (link i første innlegg her oppe) ligger det noen bilder. Der finnes det også info om andre etappe som vil foregå på VATSIM. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.