Dag Johansen Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 LN-JAB har nå vært inne på multiplayerserveren i 22 timer, og det må vel være ny rekord..... Mannen må jo ha sovnet av og flyr nå sin B727 i 30.000 fot over Spania. Er han på vei rundt jorden?? Kan noen fly opp og vekke han Siter
Johnny Molund Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 22 timer??? burde vel vært tom for fuel for lenge siden han da. Siter
Dag Johansen Skrevet 12. november 2002 Forfatter Skrevet 12. november 2002 Tja - han kan jo ha vært nede og bunkret ett eller annet sted. Men er han ennå våken etter 22 timer? Siter
Johnny Molund Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 Tviler litt på det, har sikkert sovna med autopiloten på. Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 *Ironi* Og fra hele det langstrakte land, God tur videre! */Ironi* Siter
Morten B. Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 Mest sannsynlig en fuel versjon av 727'en .. (fjernet passasjerseter og lastet inn ekstra fueltanker) Siter
Morten Nelson Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 Eller så har han krysset av for uendelig med fuel i realism-settings. Siter
Stian Svensen Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 Tok en tur opp i f16 min, JAB lå på finale på rwy 01R EHAM Siter
Karl R Pettersen Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Ingen problem å fly 22 timer i strekk, bare med "fylle-landinger" Men det spørs hvilket flyselskap som hadde likt at pilotene deres holder på så lenge. Problemet er å få FS2002 til å holde det gående så lenge uten krasj... Siter
Tom Setsaas Skrevet 14. november 2002 Skrevet 14. november 2002 quote: Opprinnelig postet av Karl R Pettersen: Ingen problem å fly 22 timer i strekk, bare med "fylle-landinger" Men det spørs hvilket flyselskap som hadde likt at pilotene deres holder på så lenge. Problemet er å få FS2002 til å holde det gående så lenge uten krasj... Hehe, artig at noen nevnte fylle-landinger Så vet jeg at jeg ikke er alene om akkurat det! Hver gang jeg kommer hjem fra "bonfest" på lokalet, blir pekefingeren bestandig lang nok til å trykke på power-knappen på PC'en. Deretter er fristelsen stor til å føre musa til FS-snarveien på skrivebordet. Har ikke logget, men tror jeg har 5-sifret antall km med promilleflyging bak meg, like artig hver gang. Bedre enn å ta bilen å herje rundt, slik visse jeg kjenner gjør i fylla her hjemme. Om jeg har vorspiel med folket, blir jeg raskt flygeinstruktør for mange kompiser, som i utgangspunktet aldri bruker flightsim. Da går det unna Angående å klare å holde simulatoren i gang i mange timer uten PC-krasj: jeg hadde nettopp dette problemet nylig. Fikk "avslutt program pga programfeil" i XP, eller i verste fall blåskjerm, flere ganger på en time. Meget irriterende. Mistenkte skjermkortdriveren. Da jeg hadde en liten rutineinspeksjon i PC'en for å sjekke vifter og vannslanger, oppdaget jeg at viftene bak harddiskene ikke gikk! Jeg hadde glemt å plugge i ledningene deres etter en større omflytting av ledninger og CD-stasjoner tidlig i oktober... Hoveddisken var så varm at jeg brente meg nesten (sikkert 60-70 grader). Så konklusjonen er: Varme harddisker kan ha mye å si! Når jeg fikk i gang viftene, gikk alt som smurt. Nå henger maskina seg aldri opp, samme hvor lenge jeg sitter med FS2002 Siter
Ketil Wikdahl Skrevet 14. november 2002 Skrevet 14. november 2002 Jeg landet på ENVA med 734 i fylla en gang. Værste var det var en meget bra landing og.. bortsett fra at jeg kan erindre at GPWS'en i DF-panelet gnall no enorm om Too Low Terrain.. Siter
Krister Bye Skrevet 14. november 2002 Skrevet 14. november 2002 kjetil: vet du ikke at i fylla gjør man alt bra, samme hva andre synes så en god landing var det vel kansje ikke Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.