Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

LN-JAB har nå vært inne på multiplayerserveren i 22 timer, og det må vel være ny rekord.....

Mannen må jo ha sovnet av og flyr nå sin B727 i 30.000 fot over Spania. Er han på vei rundt jorden??

Kan noen fly opp og vekke han "[smil]"

Skrevet

quote:

Opprinnelig postet av Karl R Pettersen:

"[stort

Ingen problem å fly 22 timer i strekk, bare med "fylle-landinger"
"[blink]"
Men det spørs hvilket flyselskap som hadde likt at pilotene deres holder på så lenge.

Problemet er å få FS2002 til å holde det gående så lenge uten krasj...

Hehe, artig at noen nevnte fylle-landinger "[stort

Så vet jeg at jeg ikke er alene om akkurat det!

Hver gang jeg kommer hjem fra "bonfest" på lokalet, blir pekefingeren bestandig lang nok til å trykke på power-knappen på PC'en. Deretter er fristelsen stor til å føre musa til FS-snarveien på skrivebordet. Har ikke logget, men tror jeg har 5-sifret antall km med promilleflyging bak meg, like artig hver gang. Bedre enn å ta bilen å herje rundt, slik visse jeg kjenner gjør i fylla her hjemme. Om jeg har vorspiel med folket, blir jeg raskt flygeinstruktør for mange kompiser, som i utgangspunktet aldri bruker flightsim. Da går det unna "[stort

Angående å klare å holde simulatoren i gang i mange timer uten PC-krasj: jeg hadde nettopp dette problemet nylig. Fikk "avslutt program pga programfeil" i XP, eller i verste fall blåskjerm, flere ganger på en time. Meget irriterende. Mistenkte skjermkortdriveren. Da jeg hadde en liten rutineinspeksjon i PC'en for å sjekke vifter og vannslanger, oppdaget jeg at viftene bak harddiskene ikke gikk! Jeg hadde glemt å plugge i ledningene deres etter en større omflytting av ledninger og CD-stasjoner tidlig i oktober... Hoveddisken var så varm at jeg brente meg nesten (sikkert 60-70 grader). Så konklusjonen er: Varme harddisker kan ha mye å si! Når jeg fikk i gang viftene, gikk alt som smurt. Nå henger maskina seg aldri opp, samme hvor lenge jeg sitter med FS2002 "[smil]"

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...