Asle Myklebust Skrevet 15. desember 1999 Skrevet 15. desember 1999 Jeg koser meg av og til med Flightsim, og jeg har noen guttunger som liker å kjøre bil. Men en av dem ble for ivrig, og da var det gjort. Heldigvis var stkka enkel og billig. Kan noen komme med anbefaling på ratt og pedaler i middelklassen, som kan egne seg både til fly og til bilkjøring? "Forced feedback" er ingen betingelse. Blir både far og sønner glade til jul? Hilsen Asle Myklebust Siter
Åge Olsen Skrevet 15. desember 1999 Skrevet 15. desember 1999 ....CH Flight Yoke, samt CH Pro Pedals med switch for "Plane" og "Car".... Ikke av de billigste men, far og sønn blir i hvertfall fornøyd tror jeg.... ABC data selger dem bl.a. ------------------ Åge Olsen, Molde atcc@molde.online.no http://home.sol.no/~ageolse" TARGET=_blank>Air Traffic Control Center Siter
Aadne Askildsen Skrevet 16. desember 1999 Skrevet 16. desember 1999 Har ett thrustmaster ratt. Funker litt av og til men... Kan jkøpe det for en billig penge. Kostet 900-1000 kr så 300 eller noe sånt..... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.