Jan H Sørensen Skrevet 9. desember 1999 Skrevet 9. desember 1999 DAG! GRATULERER MED DAGEN 8. DESEMBER! Og på vegne av mine flyinteresserte flygelederkolleger (det finnes noen av dem også!), takk for den fantastiske innsatsen du gjør for hobbyen vår! Med vennlig hilsen Jan Harry Sørensen Siter
Klaus P. Wiese-Hansen Skrevet 10. desember 1999 Skrevet 10. desember 1999 Sørlandet kaller !!!!!!!!!!!! En god ting kan ikke sies for ofte, så selv litt forsinket sier jeg ; GRATULERER MED DAGEN DAG !!!! Nå er vi jo så mange at det måtte vært mulig å få til en virtuell " bølgen " snart !! he,he Siter
Richard Blindheim Skrevet 10. desember 1999 Skrevet 10. desember 1999 Hei Dag! Kjempegrattis med dagen - litt forsinket riktignok (pga. en flytur på orn'tli). Keep up the good work!! mvh Richard Blindheim LN-RIB ------------------ Siter
Kjetil Hetland Skrevet 10. desember 1999 Skrevet 10. desember 1999 Hei Dag Gratla med dagen, bedre sent enn aldri..... MVH Kjetil O Siter
Aadne Askildsen Skrevet 10. desember 1999 Skrevet 10. desember 1999 JAJA gratulerer litt sent ute jeg men JAJA. Du er alle oss flightsimmeres helt(iallefall min) hehe. Hadde det ikke vært for deg hadde det nesten ikke vært kjekt med internet så TUSEN TAKK. Litt reklame: jeg fyller 12.12. MVH Ådne Askildsen Siter
Erland Hvitsand Skrevet 11. desember 1999 Skrevet 11. desember 1999 Føyer med dette meg pent inn i rekken av grattulanter. Vil samtidig benytte annledningen til å takke for en formidabel innsats for alle fly og flysim intereserte. Happy Landings !!! i det nye årtusenet. Erland H. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.