Kjetil Hetland Skrevet 4. desember 1999 Skrevet 4. desember 1999 Hei, trenger noen råd?? Hva er den beste 747-400 til FS98 eller FS2000? Og hva er det beste panelet til 747'en?? MVH Kjetil Olsnes Siter
Gjest Skrevet 4. desember 1999 Skrevet 4. desember 1999 Hei Hvis du ser på innlegget "747 SP" under kategorien "FS 2000" i dette forumet, så finner du en html adresse til et ganske fett fly m/panel og det hele. Det er verdt en prøvetur! mvh Endre Siter
Gjest Skrevet 4. desember 1999 Skrevet 4. desember 1999 Hei Hvis du ser på innlegget "747 SP" under kategorien "FS 2000" i dette forumet, så finner du en html adresse til et ganske fett fly m/panel og det hele. Det er verdt en prøvetur! mvh Endre Siter
Kjetil Hetland Skrevet 4. desember 1999 Forfatter Skrevet 4. desember 1999 Hei Var ikke helt fornøyd med panelene fra 747SP sidene. Vil helst ha med EFIS skjermer. Er også interresert i å kunne bruke ACS GPS og Navigational Data 99 med panelet. Evt NavDash2.5 MVH Kjetil Olsnes Sandnes Siter
Gjest Skrevet 4. desember 1999 Skrevet 4. desember 1999 hei. siden du vil bruke navigasjons data 99 så regner jeg med at du har registrert real crt gauene til Tony. Last ned hans nyeste versjon av Top Avionics panelet (ver 1.4) det er for fs2000 og. Det er et 747-400 med full glass cockpit. SP panelet du ikke likte er uten slike skjermer. Grunnen er at SP er et meget gammelt fly som ikke hadde slike finesser. 1975 var det i trafikk. SP kom med enten runde gauer eller en option med tapestyle gauer. Jan Roar Rød Siter
Kjetil Hetland Skrevet 4. desember 1999 Forfatter Skrevet 4. desember 1999 Fikk nettopp reg nr til TOP AVIONICS! Skal ta meg en tur nå i med det siste panelet/flyet. MVH Kjetil O Siter
Kjetil Hetland Skrevet 7. desember 1999 Forfatter Skrevet 7. desember 1999 Hei Det panelet var ikke det helt store. Savner noe lignende Eric Ernst sitt panel med Overhead panel etc. Får lete videre........finner nok ikke noe tilsvarende som 747PS1 , er nok blitt litt utskjemt. MVH Kjetil Olsnes Siter
Gjest Skrevet 8. desember 1999 Skrevet 8. desember 1999 Hei! 747 SP er den beste jeg også har fløye til nå. Og den kommer jeg ikke til å bytte ut ass.. Selv om jeg ikke har noen bra panneler til den ass! [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image] ------------------ Hilsen Tor Harald Tessem http://home.sol.no/~thtessem Beklager evt. Skrive feil! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.