Gjest Skrevet 24. november 1999 Skrevet 24. november 1999 Hei alle sammen,er det noen som har helikopteret seaking (redningshelikopteret)med riktig lyd så ville jeg være riktig glad. Hilsen Sverre Aune ------------------ Siter
Lars Nilsson Skrevet 24. november 1999 Skrevet 24. november 1999 Finns det inte hos http://members.aol.com/keitht777/helipad.html" TARGET=_blank> Keith´s Virtual Helipad så finns det inte ;-) [Edited by Lars Nilsson 24-11-1999.] Siter
Gjest Skrevet 29. november 1999 Skrevet 29. november 1999 Joda jeg fikk tak i en sikorsky men ikke lik den redningtjenesten bruker.Lydfiler fant jeg også men når jeg skulle starte helikopteret i fs 2000 så virket ikke lyden.Er det noen som vet om et program hvor jeg kan få tak i et program som retter på disse lydproblemene,så bare si fra.Hvis det er noen som har bilder av redningshelikopteret så si ifra. Hilsen Sverre Aune Trondheim Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.