Dag Johansen Skrevet 20. november 1999 Skrevet 20. november 1999 Jeg har fått et par spørsmål om å sette opp en FU kategori her. Noen som har noe spesielt for eller i mot dette? Dag ------------------ Dag Johansen Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 20. november 1999 Skrevet 20. november 1999 Jeg flyr masse med FU2/3 så jeg helt klart FOR! (Ikke for at jeg så mye å bidra med, men det kan være lettvint å få samlet alt på et sted). Mvh Ole-Jørgen Siter
jorsmith Skrevet 21. november 1999 Skrevet 21. november 1999 Sier helt klart ja takk til et Flight Unlimited 3-board. Jeg har nå alle tre - Fly, FU3, FS2P - for å høste det beste av hver av dem. FU3 utmerker seg med sine dynamiske omgivelser, utmerkede terrenggrafikk og en enorm flyfølelse. Jørgen Siter
Kjetil Gautestad Skrevet 21. november 1999 Skrevet 21. november 1999 Jah. Det høres flott ut synes jeg. Jeg flyr stort sett FU2 nå for tiden, og det har ofte dukket opp ting jeg lurer på. Kjetil Gautestad Siter
Gjest Skrevet 22. november 1999 Skrevet 22. november 1999 Synes det er en god ide. Jeg regner med det er en del simmere der ute som bruker FUIII, og da kan det være greit å ha en fast plass å utveksle erfaringer, tips o.l. Mattis Folkestad Siter
Bjørn Olav Henjum Skrevet 22. november 1999 Skrevet 22. november 1999 Ja takk! Hilsen Michelle og Bjørn Olav [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image] Siter
Rune Lindquist Skrevet 22. november 1999 Skrevet 22. november 1999 Ja takk. Jeg synes det er på tide at FU3 blir "oppdaget" :-) Hilsen Rune Lindquist Siter
Frode Skjennem Skrevet 24. november 1999 Skrevet 24. november 1999 Fatter ikke at du har tid Dag, men ville deg være meget takknemlig om det lar seg realisere.Selv har jeg FU 2 og 3. Selvfølgelig er det mest morro å fly i Norge, men FU gir oss jo muligheten til " FULL PAKKE ". På forhånd takk. ------------------ Frode Skjennem Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.