Oddvar Kragseth Skrevet 17. november 1999 Skrevet 17. november 1999 Som nok ikke kommer i Norway2000.(eller ??) Jeg satt å tittet ut av vinduet på Braathens-maskina da vi skulle ta av mot Trondheim i forrige uke. På rwy 01L så er markeringen på rullebanen egentlig skrevet 09. Så er 9 tallet overmalt og ett 1-tall satt på over. Altså et avvik på 80 grader(ca).Det er sikkert en god forklaring på dette, men jeg fant det merkelig(og morsomt) at man først hadde markert banen med et så stort avvik. Siter
Gjest Skrevet 17. november 1999 Skrevet 17. november 1999 Slikt skjer når man maler rullebanen i fylla!!!! eller var det i søvne tidlig en morgen???? ------------------ Bent Marius Engseth 2476 Atna engsethn@online.no Siter
Atle Myran Skrevet 20. november 1999 Skrevet 20. november 1999 Hei! Jeg har også lagt merke til dette, men jeg tror det har stått 19 der! Noen har altså(sikkert trøtte, og kanskje på en mandag?!) malt rullebane benevnelsen i feil ende av banen! MVH Atle Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.