Torstein Bergli Skrevet 12. november 1999 Skrevet 12. november 1999 Var paa simware paa onsdag for aa kjoepe Flightsim pro. Lang ventetid pga trafikk jam, lang koe for alle ville ha den og kom hjem. kona har invitert en familie til aa tilbringe onsdag til soendag hos oss........... (har ikke engang faatt installert programmet!!!!!) Torstein Siter
Bernt Michael Johansen Skrevet 12. november 1999 Skrevet 12. november 1999 Dette er en støtte-erklæring og lite tips: Fortell henne at du må utføre intrikate justeringer i henhold til den kommunalt vedtatte paragrafen "husholdnings PC og 2000 års problemer". Deretter inbiller du henne at FS2000 er et testprogram som ved hjelp av lange uforstyrrede sim flyvninger retter opp evt. Y2K konflikter i maskinen. Og det må ikke være tvil om viktigheten av en slik oppgave. Du må ta din borgermessige plikt etc etc. Du påtar deg selvfølgelig oppgaven som martyr og låser deg inne på gutteværelset. lykke til -Bernt Siter
Torstein Bergli Skrevet 12. november 1999 Forfatter Skrevet 12. november 1999 Takker, Faar se hva jeg kan faa til! Ser hva man tar i Norge for FS2K Pro, og kan nevne at jeg betalte for FS2K + Jeppesen Sim Charts (Europe) 4070 BEF (Det er 820 NOK. De tar seg for godt betalt i Norge!! Torstein Siter
Tore Sætre Skrevet 12. november 1999 Skrevet 12. november 1999 Husk at du må ut med frakt, moms og 80 kroner til Posten / Tollvesenet i behandlingsavgift. Så det kan bli noe dyrere enn den prisen du får oppgitt. Grunn nok til å bli medlem i EU spør du meg... ------------------ Tore Sætre Oslo, Norway E-mail: tore.satre@iname.com Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.