Klaus P. Wiese-Hansen Skrevet 11. november 1999 Skrevet 11. november 1999 Hvorfor får jeg ikke realweather til å fungere ??????? Uansett om jeg starter FS98 med eller uten Realweather er det ingen forskjell i skyoppsett etc. Er det noen instillinger jeg må gjøre i selve programmet FS ? Jeg gjør som følger: 1:Laster ned dagens metar fil. 2:Starter Real weather. 3:Legger inn den nye metar filen. 4:Trykker på update weather 5:Starter FS98 og går til min alltid kjære Kjevik. What is missing, if anything ?? Takk for alle svar !! Hilsen Klaus Siter
Bjørn Olav Henjum Skrevet 11. november 1999 Skrevet 11. november 1999 Hei. Har du trykket på den 'bryteren' som gjør at Real Weather sender til FS98? Det er en av de tre bryterne til høyre på RW skjermen. Første gang må du si fra hvor FS98 er installert, men det slipper du altså etterpå. Lykke til! ------------------ Bjørn Olav Henjum henjum@online.no Siter
Klaus P. Wiese-Hansen Skrevet 11. november 1999 Forfatter Skrevet 11. november 1999 Hei og takk for tipset, men den bryteren står allerede påslått. Send data to FS = Yes Avinstallerte Realweater og la det inn på nytt. Den spurte ikke om hvor FS98 var lokalisert, skulle den gjøre dette automatisk ??? Siter
Klaus P. Wiese-Hansen Skrevet 11. november 1999 Forfatter Skrevet 11. november 1999 Nå fant jeg faktisk ut av det !!! Jeg hadde ikke installert FS6IPC filen som ligger under " må ha filer " Denne var visst påkrevd !!! Happy simming til dere alle !!! PS !! Nå er det skyer som gjelder Klaus Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.