Hans Kristian Olsen Skrevet 10. november 1999 Skrevet 10. november 1999 Jeg har sendt mail til Svein Holbo, men er det noen som kan svare meg allerede i kveld skulle det være fint. Ved installasjon av Norway 98 ( ny versjon ) får jeg ikke installert Scenery -filene. Jeg blir avbrutt av en beskjed om å sette inn #2 disk. Hva betyr dette? ------------------ HKO Siter
Tom Stian Bjerk Skrevet 10. november 1999 Skrevet 10. november 1999 Du må pakke ut alle filene, som du har henta ned, i samme katalog tar jeg ikke helt feil. ------------------ mvh Tom Stian Bjerk Siter
Rolf-Martin Nygård Skrevet 10. november 1999 Skrevet 10. november 1999 Hei Hans Kristian !! Når du får opp dette spørsmålet erstatter du bare: eksempelvis; D:\\FLIGHTSIMULATOR 98 FILER\\SCENERY\\NORGE98NY\\NORW98_1 med D:\\FLIGHTSIMULATOR 98 FILER\\SCENERY\\NORGE98NY\\NORW98_2 neste gang den stopper erstatter du 2 tallet på slutten med 3, 4, osv. Håper dette var til hjelp !! Lykke til Hilsen Rolf-Martin Nygård Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.