Roy Halvorsen Skrevet 3. januar 2003 Skrevet 3. januar 2003 Har gjort alt tror jeg. Inmeldt i Vatsim. Lastet ned rette verson av SB. konfigurert multipl. Fra FS skal jeg sette opp SB. Men den finnes ikke under Modules. Der ligger bare =FSUIPC =RWControl Er det noe galt jeg har gjort. Takker for alle forslag. Siter
Arild Oldervoll Skrevet 3. januar 2003 Skrevet 3. januar 2003 Forsøk å gå inn i Start-menyen i Windows og finn menyen for SB. Der starter du først SB Host og så Sb Main Program. Det skal virke Siter
Roy Halvorsen Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Skrevet 3. januar 2003 Bruker denne linken som hjelp. http://virtualcoastair.org/learning/oppkobling.htm SB ligger på starmenyen. Starter den derfra, men etter get in to action får jeg ikke gjort noe mer. Er da inne på vatsim. Fikk velkommen og det der. Men jeg må vel sette opp en FP skulle jeg tro. Det fant jeg ikke ut av På SB host står det verson 1,0 Er det riktig?? Siter
Arild Oldervoll Skrevet 3. januar 2003 Skrevet 3. januar 2003 Vel, hoss de andre som har dette problemet pleier det å være fordi de ikke har startet SBhost først. Men visst du har gjort det så vet jeg ikke helt hva som er feil. Du har altså startet SBHost og får opp et grått felt/vindu? Så starter du SB Main Program og finner din SB-session og joiner den, får opp vinduet for "Get into Action" og trykker der, og så er det bare det grå vinduet der (SBHost)? Siter
Roy Halvorsen Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Skrevet 3. januar 2003 Ja det er helt riktig. Får ingen meny i SB. Noen ideer?? Siter
Arild Oldervoll Skrevet 3. januar 2003 Skrevet 3. januar 2003 Men får du opp et lite, mørkt og smalt grått vindu inni det litt større og lysere vinduet (SBHost)? Det skal vel være noe grønn tekst i det mørke vinduet Siter
Roy Halvorsen Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Skrevet 4. januar 2003 Ja det gjør jeg, men jeg får ingen meny. For sending flightplan/connect/ATC functions etc... Siter
Per Bråtebæk Skrevet 4. januar 2003 Skrevet 4. januar 2003 Hei Roy! Har du prøvd å HØYREKLIKKE i det grå SB feltet? Siter
Roy Halvorsen Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Skrevet 6. januar 2003 Sorry for sent svar, men det har jeg. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.