Marcus Lund Osdal Skrevet 4. januar 2003 Skrevet 4. januar 2003 Hallo... Jeg har fløyet litt online på Vatsim med to andre, men jeg har et lite problem med hva slags fly som vises...! En av de jeg flyr sammen med blir vist som Dreamfleet 737 og det stjeler veldig mye fps fra MEG , men han har jo valgt SAS 737-800 i FlightPlan i SB, så hvorfor vises han som en DF 737 braathens? (det er den jeg flyr med) PS: vi har samme Common Shape Library (CSL) Siter
Marcus Lund Osdal Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Skrevet 6. januar 2003 Er det ingen her som har samme "problemet"? Siter
Edgar Hansen Skrevet 6. januar 2003 Skrevet 6. januar 2003 Det er mulig at den du flyr sammen med bruker et fly som ikke finnes i CSL mappa,da vil flyet du ser være det samme som flyet du bruker. Siter
Marcus Lund Osdal Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Skrevet 6. januar 2003 Bruk VIP2 og ikke noe skit som CSL. Kan du ikke utdjupe litt mer hva VIP2 er da? Hvordan skal jeg vite det (kanskje jeg som er dum da?) Url til der jeg finner det... eller er det i filbiblioteket? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.