Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Vi har fått en forespørsel om vi kan stille med noen cotrollere den 27. og 29. des. Noen som kan stille. Hva som skal skje fremgår av meldingen jeg har mottatt og som er limt inn nedenfor.

Hi,

I'm the chief of a Dutch group who fly militairy flights on the VATSIM network.

We are now in the early planning stages of a training exercise to Norway, Operation "Purple Snow".

Planning is to fly to a airbase/airport in Norway and perform some missions from there. (we are thinking about Stavanger and Rygge at this time).

We have the dates pinpointed a bit more, planned are now:

Friday 27 dec, arrival Stavanger, ETA 20:45-21:30 local

maybe some local flight after that.

Sunday 29 dec, early afternoon some, local flights.

afternoon, departure Stavanger (approx 1530 local)

At the moment 6 pilots/flight planned.

Marcel Ritzema (mgritz@wxs.nl)

FlyMil!

De som kan stille benytter VACCNorway sin ATC-booking.

Skrevet

Jeg ser at konserten jeg skal på starter klokken 1800 og tror ikke den varer så utrolig lenge (ikke mer enn 2 timer tror jeg).

Så visst jeg da rekker det kommer jeg på som ENSV_V_CTR på fredag, men visst jeg er litt seint ute håper jeg at jeg i vertfall rekker ENZV_V_APP. Vil ikke booke noe siden jeg ikke vet hvilken av disse jeg rekker. På søndag skal vi i julebesøk og det er utenkelig at jeg rekker å komme meg tilbake til datamaskinen for å "prate med" hollenderene.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...