Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo!

Når jeg logger meg på Squawkbox i FS2002 så havner jeg ca 12 NM Syd for ENGM. Jeg kommer opp på ENGM men ATC ser meg altså ca 12NM Syd for plassen. Noen som vet hvordan dette har seg? Hørte at jeg ikke var den eneste som hadde dette problemet.

Skrevet

Har version 2.92 av FSUIPC.dll, vet ikke hva som er nyest jeg, tror det var en til som hadde samme problem.

Det står noe mer her her, har ikke lest igjennom alt som står der, men det er mulig det er noen svar der.

Håper du får fiksa det "[smil]" ...

Hilsen

Kristian B.

Skrevet

Fant ut hva som gjør feilen.

Feilen ligger i directplay i directx8.2

Fjernet alt i regedit som hadde directplay i seg.

Det virket etter det, men et aber var at da ser jeg ingen andre fly. Så må du legge inn directx90 som du laster fra www.microsoft.com/directx.

Har selv nå fått lagt inn directx90 og SP1 til XP. Nå funker det. MEN MEN nå har lydkortet begynt å protestere med directx90. Dumper minne(blåskjerm) får jeg. Lasta ned nye drivere til mitt creative audigy player i dag. Men har ikke fått testa det ennå. regner med at det går bedre nå-)

harry

Skrevet

Hvorfor går det ikke i h...ikke an å installere programmer til fs. som kan funke sammen med resten av programvaren uten at en må minst være dataingeniør.En får det jo som regel til etter mye klunder og heft,men må det være sånn?

Det går med utrolig mye tid til å "mekke" på maskinen i stedet for å fly.

Når ikke en gang en oppdatering av DirectX fungerer sånn uten videre,blir man litt oppgitt.JEG har ikke såpass store datakunnskaper at jeg kan ta et slikt problem på sparket.Det er vel heller ikke meningen med spillet?

Mulig jeg er en gammel grinebiter som ikke skjønner bæra,men har ihvaffal fått luftet litt frustrasjon.

mvh

Per "[Gal]"

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...