Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann hoppsann!

Må bare minne om at vi trenger piloter som flyr fra/til Gardermoen i kveld.

Hadde også vært veldig fint om noen hadde bemannet ENOS.

Så hjelp meg i å få min oppgradert ATC ratingen min Til Controller og ta dere en liten (eller lang) tur i kveld.

Er veldig taknemlig!

Skrevet

Vel, mulig jeg kommer som ATC eller pilot. Har knukket fingen på ene hånden, så jeg har ikke fått flydd på en og en halv uke. Men nå er abstinensene så kraftige samtidig som jeg begynnner å bli bedre så mulig at jeg tar meg en tur. Jeg begynner i vertfall å få til å skrive litt med den skadede hånden også, så kan godt vær jeg kommer som ATC. Time will show!

Skrevet

quote:

Opprinnelig postet av Arild Oldervoll:

Vel, mulig jeg kommer som ATC eller pilot. Har knukket fingen på ene hånden, så jeg har ikke fått flydd på en og en halv uke. Men nå er abstinensene så kraftige samtidig som jeg begynnner å bli bedre så mulig at jeg tar meg en tur. Jeg begynner i vertfall å få til å skrive litt med den skadede hånden også, så kan godt vær jeg kommer som ATC. Time will show!

Knekki fingen! Hvordan har du fått til det da? "[stikk"[smil]"

Skrevet

quote:

Opprinnelig postet av Jo-Arne Kristoffersen:

Knekki fingen! Hvordan har du fått til det da?
"[stikk"[smil]"

For å gjøre en tåpelig og lang historie til en tåpelig og kort historie:

Spillte basket på skolen, hoppet oppi hånden til en annen på veldig feil måte når skulle ta i mot ballen

Skrevet

Da er kvelden over.. testen er bestått og det gjenstår én liten ting;

Til alle dere som var å fløy i kveld, tusen hjertelig takk, dere var til stor hjelp og gjorde at denne kvelden ble bra.

Takker og bukker så mye!

Skrevet

Gratulerer!

Bare litt synd at jeg ikke kom meg på litt før, prøvde å koble meg opp endel ganger før det gikk. Datan hadde visst bestemt seg for at det ikke skulle bli no online flyging og låste seg flere ganger, men kom meg jo på som NOW947 til slutt da...

Hilsen

Kristian B.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...