Thomas Olsen Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Hei. Jeg har nettopp fått bredbånd, og skulle logge meg inn på vatsim. Men, og det er et stort men: JEG OPPGA FEIL E-mail adresse da jeg logget meg inn. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å endre dette? MvH Thomas Olsen Siter
Kristian B.bood Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Heisann og jepp. Gå inn på http://vatsim.net/ , så går du på ID changes og change E-mail address. Var det dette du mente, eller skrev du inn feil E-mail addresse første gang du registrerte deg? Siter
Thomas Olsen Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Skrevet 17. desember 2002 Var nok feil første gangen. Noen tips? MvH Thomas Olsen Siter
Arne Øverland Skrevet 20. desember 2002 Skrevet 20. desember 2002 send en mail til en i styret i VATSIM. gjordet noe lignende selv, og de var veldig behjelpelige med å rette det opp igjen. Siter
Eirik Sørensen Skrevet 21. desember 2002 Skrevet 21. desember 2002 quote: Opprinnelig postet av Thomas Olsen: Var nok feil første gangen. Noen tips? Har du mottatt din ID og passord? I såfall kan du endre din e-mail slik Kristian beskriver. I motsatt fall kan du fylle ut dette skjemaet. Hilsen Eirik [ 21.12.2002, 02:28: Endret av: Eirik Sørensen ] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.