Marius Stedjan Skrevet 14. desember 2002 Skrevet 14. desember 2002 Heisann! Fredag den 20 desember har jeg CPT Controller eksamen, vi trenger derfor mange piloter til å ta seg en tur fra/til gardermoen. Som dere da sikkert skjønner skal testen være på ENGM. Hadde også vært fint om noen hadde bemannet ENOS også. Vær snill og still opp de som kan! Veldig takknemlig! Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 14. desember 2002 Skrevet 14. desember 2002 Jeg kommer, skal fly ENGM-EHAM-ENGM den kvelden (er fly-inn i Amsterdam), Har allerede booket en flight i fly-innet så du får nok besøk av meg, SAS545-546.... Når skal du sitte online? Siter
Marius Stedjan Skrevet 14. desember 2002 Forfatter Skrevet 14. desember 2002 Er ikke helt sikker på akkurat når det blir... Men regner med fra 19-20 og utover Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 15. desember 2002 Skrevet 15. desember 2002 Det høres bra ut, jeg kommer! Siter
Marius Stedjan Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Skrevet 17. desember 2002 Bare minner om fredag... Trenger en del piloter, håper fler enn Julian gidder å ta seg en tur! Siter
Sondre Aabø Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Da minner jeg også om fredagen. Det er bra det er nytt blod i ATC bransjen er ikke så ile bra for tiden syns jeg. PS: Flyr mye VFR * Håper du blir en trofast ATC (Kan ikke komme jeg må på klubkonkuranse i turn ) Siter
Gjest Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Reiser på juleferie akkurat nå på fredag. Synd... Lykke til ! Siter
Marius Stedjan Skrevet 18. desember 2002 Forfatter Skrevet 18. desember 2002 Opprinnelig postet av Sondre Aabø: [QB]Da minner jeg også om fredagen. Det er bra det er nytt blod i ATC bransjen er ikke så ile bra for tiden syns jeg. PS: Flyr mye VFR * Håper du blir en trofast ATC Har vært ATC siden 98 Skal bare få meg Controller ratingen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.