Edgar Hansen Skrevet 10. desember 2002 Skrevet 10. desember 2002 Jeg lurer på om det blir trening i kveld,har ikke fått melding om hva jeg skal gjøre og hvilken posisjon jeg har. Siter
Ivar Hakli Skrevet 10. desember 2002 Skrevet 10. desember 2002 Hei You got mail....... Pga dårlig oppmøte er treningskvelden avlyst på lik linje med forrige. Hvis oppmøtet/ interessen ikke blir større, må vi revurdere treningskveldene over nyttår. I første omgang blir antall kvelder redusert til 1 kveld i måneden. Dette er selvfølgelig synd for de som har meldt seg på og i tillegg møtt opp, men utbyttet står ikke til innsatsen når 2 ATC og 2 piloter er de eneste online. Jeg vil være tilstede for å besvare evt faglige spm kl 19.00 (rw.avsim.net/accnor3), og alle er selvfølgelig velkommen til å fly på treningsserveren. Det blir dog ikke gjennomført organisert trening. Jeg takker alle som har vært innom treningsserveren iløpet av høsten, og håper mange vil benytte dette tilbudet for å komme igang over nyttår igjen. Siter
Arild Oldervoll Skrevet 10. desember 2002 Skrevet 10. desember 2002 Ivar du har nok ikke fått påmelding fra meg heller denne gangen fordi det ikke passer. Synes det er svært trist at det er så få som møter opp når så mye arbeid ilegges dette. Jeg mener at enhver simmer med respekt for seg selv og mulighet til å være online en liten time en gang nnenhver uke bør delta på treningene visst de har mulighet. Husk! Tid er ikke noe man får, men noe man tar! Siter
Sondre Aabø Skrevet 10. desember 2002 Skrevet 10. desember 2002 Må dessverre si takk for tilbudet i dag MÅ på trening. Kep the work up !! Siter
Edgar Hansen Skrevet 10. desember 2002 Forfatter Skrevet 10. desember 2002 quote: Hei You got mail....... Den er mottatt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.