Rune Lindquist Skrevet 8. november 1999 Skrevet 8. november 1999 Endelig....Håper den gjør susen.... Siter
Gjest Skrevet 9. november 1999 Skrevet 9. november 1999 Noen som vet om denne patchen kan brukes på FU3 kjøpt i Norge? Hvordan ser man om det er US-versjonen eller Europa-versjonen man har?? Håper patchen løser problemet med manglende taxiways, og selvsagt forbedrer frameraten...... mvh Ole-Jørgen Søberg (hmmm... har "bestilt" endring av brukernavn for å få med etternavn (ref. tidligere innlegg ang. navn)) Siter
Gjest Skrevet 9. november 1999 Skrevet 9. november 1999 Ja, det kan den. Frameraten ble mye bedre hos meg, og nye options gjør at man har større valgmuligheter når det gjelder det visuelle. Denne patchen gjør også at de siste TNT-driverne fra NVidia fungerer, og 'sømmene' i landskapet forsvant hos meg, samtidig som bildekvaliteten ble bedre. PS. Jeg har også 'bestilt' fullt navn hos Dag. ------------------ Bjørn Olav Henjum henjum@online.no Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.