Vegar Mikalsen Skrevet 4. desember 2002 Skrevet 4. desember 2002 Jeg pleier ikke åpne kjeften så mye at det gjør noe her på forumet lenger..men nå må jeg spytte ut noe...og jeg har klart det!!! Jeg har oppdaget en jente på 17 år som har lyst til å bli flygeleder...Jeg har vist henne pro controller og hun er frelst på det! Hun er villig til å lære og fortsette!!! ville bare si det...hun er under opplæring nå! hva sier dere til dette? Siter
Freddy Wilhelmsen Skrevet 4. desember 2002 Skrevet 4. desember 2002 Bra!!! Ikke mange hunnkjønn og se i disse kanaler,..jeg skal iallefall skal gi henne en varm velkomst!! Freddy Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 5. desember 2002 Skrevet 5. desember 2002 Det blir bra ja! Har ALRDI oppdaget en kvinnelig stemme på VATSIM engang Siter
Trond Fossen Skrevet 5. desember 2002 Skrevet 5. desember 2002 Oioi, slettes ikke verst! Hold på henne! Vi kunne absolutt trengt flere jenter, både i VATSIM og i real life utdanning. Her i Grand Forks (North Dakota) er vi 13 gutter og 5 jenter nå, og det sier dem er bra. Neste kull (april 2003) er visstnok 1 jente og 20 gutter (stakkars folk). Nuvel, det er sengetid her. God natt! -Trond- Siter
Lennart Sommarström Skrevet 5. desember 2002 Skrevet 5. desember 2002 Nice !! "As real as it gets" Siter
Arild Oldervoll Skrevet 5. desember 2002 Skrevet 5. desember 2002 quote: Opprinnelig postet av Julian Barratt-Due: Det blir bra ja! Har ALRDI oppdaget en kvinnelig stemme på VATSIM engang Hanne Mæland Strand er jo Controller (C1) i Norge, tror hun er litt med i administrasjonen i VACCN også. Hun er jo på veg til å bli Norges første Senior Controller! Men vi kan absolutt ha flere jenter med her Siter
Johan Rönngren Skrevet 5. desember 2002 Skrevet 5. desember 2002 Det där låter jättekul!! Tänk vad många piloter hon kommer att få ta hand om under sin första online-session. Alla kommer att vilja flyga dit eftersom det är så få kvinnliga ATC på Vatsim Fantastiskt kul om fler tjejer börjar intressera sig för det här. Blir mer verkligt då. Siter
Daniel Gjerstad Skrevet 6. desember 2002 Skrevet 6. desember 2002 quote: Opprinnelig postet av Julian Barratt-Due: Det blir bra ja! Har ALRDI oppdaget en kvinnelig stemme på VATSIM engang Jeg har Satt som ATC da det kom en kvinnelig stemme på radioen Siter
O85_ Skrevet 10. desember 2002 Skrevet 10. desember 2002 Dæven det må jeg si! Hvordan går det med "Studenten" da? har hun fått en CID? Keep it going! Siter
Jo-Arne Kristoffersen Skrevet 10. desember 2002 Skrevet 10. desember 2002 For noen dager siden fløy jeg online. Plutselig hørte jeg en damestemme... Kult. Litt kult og få noen babes i dette miljøet her! Siter
Stig Sandnes Skrevet 11. desember 2002 Skrevet 11. desember 2002 Kult Jeg og Vegar har jo sittet ATC sammen med kvinnlige controllere før vi men det kunne så absolutt vært flere jenter / kvinnfolk med her ja Siter
Daniel Gjerstad Skrevet 12. desember 2002 Skrevet 12. desember 2002 Jeg vet det bor en som heter Hanne-ett eller annet bare en 10 minutters biltur fra her jeg bor Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.