Johan Rönngren Skrevet 18. november 2002 Skrevet 18. november 2002 Har stora problem med min version av SB. Versionen är 2.3 Build 4. På simclients.com ska man väl normalt kunna ladda ned den senaste versionen, men den sidan håller tydligen på att byggas om så nu kan man inte ladda ned någonting?? Vet någon vart jag kan få tag i den senaste versionen och eventuellt övriga program som kan behövas? (Det har gått lång tid sedan min senaste online-flygning) Siter
Johan Rönngren Skrevet 19. november 2002 Forfatter Skrevet 19. november 2002 Hmm...ärligt talat, är det ingen som vet vilken version av Squawkbox som är nyast? Här finns väl en massa online-flygare? Kanske är jag som är van vid snabba svar i och för sig, det brukar gå så fort när man ber om hjälp här [ 19.11.2002, 16:14: Endret av: Johan Rönngren ] Siter
Thomas Flunes Skrevet 19. november 2002 Skrevet 19. november 2002 Jeg bruker 2.3 build 5. Men aner ikke om det er den nyeste... Thomas / Siter
Johan Rönngren Skrevet 19. november 2002 Forfatter Skrevet 19. november 2002 Tack, frågan är bara vart man kan få tag i det? Finns det fler hemsidor som har programmet? simclients.com är ju som sagt död för tillfället och de andra hemsidorna som jag tittat på (vatsim etc) har bara Build 4.... Siter
Johan Rönngren Skrevet 19. november 2002 Forfatter Skrevet 19. november 2002 ÄNTLIGEN!! Nu hittade jag äntligen Build 5 http://www.ivao.org/data/files/software/sb_v2.3.5.zip Åter till flygandet Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.