Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Den 21. nov får vi igjen besøk fra Italia. Her er det anledning for norske piloter å delta, samt for de som vil være ATC til å logge seg på. La oss vise at Norge kan stille når det trengs. Se mer info nedenfor:

Dear friends, I'm a virtual (and real private) pilot living in Italy. I organize activity in my group and several days ago we begin a norwegian roundtrip. The next step is the trip from Sandefjord Torp to Kristiansand Kjevik (about 50 mins trip), in VFR rules with Cessna Caravan aircraft type. I think there will be 10-15 pilots for this fly-in.

I would like to know if any ATC coverage is possible for thursday 21 november at local 21:30 (UTC+1) and, very important, if we can communicate with controls via SquawkBox chat window in english (listen and speak are more difficult for us).

We would like to fly together with norwegian pilots. I think it's a good idea to put our event on Event Calendar of VATSIM. Detail of trip in our site:

Info

We include fligh plan and charts, so you can see what information we have about the area.

Hope in your prompt reply, I send you best regards from Italy

Paolo Berardi

Real and virtual Air Club L'Aquila - ITALY

http://www.acvaquila.it/

Skrevet

Opplegget til italienerne virker meget seriøst, så selv om jeg for tiden leser på eksamen som starter den 25. nov, så er jeg interessert i å ta litt fri for å være på Kjevik på torsdag.

Dersom ikke noen andre melder seg, så kommer jeg til å logge meg på som ATC på Kjevik den 21.

Ha en god dag?

Eivind

Spirit 50 / TFN50

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...