Einar Egelandsdal Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Jeg har aldri forstått helt hvordan jeg går fram når jeg skal fly "online".Jeg har drevet på noen år med fs simulatorer, men aldri forsøkt på nettet. Det høres litt vanskelig ut. Finnes det en enkel "smørbrød liste " som vi over 50 kan henge med på ? Vennlig hilsen Einar Egelandsdal Siter
Joacim P. Arnestad Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 På startsiden her på Flightsim.no finner du VACC Norway. Gå inn på den siden. Så klikker du "Training"-"Norsk flagg"-"Hjelp nye piloter" Her finner du alle de programmeene du trengerfor å fly online. Siter
Einar Halvorsen Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Og bruk av Squawkbox finner du HER [ 04.11.2002, 19:50: Endret av: Einar Halvorsen ] Siter
Bjarte Benberg Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Har brukt squawkbox en stund nå og leste beskrivelsen av hvordan man kobler seg opp(linken over). Hos meg så kommer ikke HostSB som et altrernativ under modules, og jeg må gå ut av fs2002 for å starte opp programmet. Går det ann å fikse på det slik at jeg kan kjøre HostSB under modules alternativet? Dette ble litt skralt beskrevet, men dere skjønner det sikkert.... Siter
Einar Halvorsen Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 HostSB er en egen modul som kan lastes ned separat. Den sørger for at du er i fs hele tiden i motsetning til SBhost som følger med SB. Husker ikke i farta hvor jeg henta hostSB men kan sende den på mail til deg. [ 04.11.2002, 22:29: Endret av: Einar Halvorsen ] Siter
Lars Petter Riis Skrevet 5. november 2002 Skrevet 5. november 2002 får ikek til å legge in call signet mitt i sb..hva gjør jeg? Siter
Arne Øverland Skrevet 5. november 2002 Skrevet 5. november 2002 quote: Opprinnelig postet av Lars Petter Riis: får ikek til å legge in call signet mitt i sb..hva gjør jeg? Høyre klikk i SB vinduet. PÅ samme plass som man trykker for å komme inn til flygeplanen, kan man trykke change callsign eller noe i den duren. Siter
Einar Egelandsdal Skrevet 5. november 2002 Forfatter Skrevet 5. november 2002 Takk for respons. Hilsen Einar Egelandsdal Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 5. november 2002 Skrevet 5. november 2002 quote: Opprinnelig postet av Einar Halvorsen: HostSB er en egen modul som kan lastes ned separat. Den sørger for at du er i fs hele tiden i motsetning til SBhost som følger med SB. Husker ikke i farta hvor jeg henta hostSB men kan sende den på mail til deg. Kunne du sende en sånn info-mail til meg også? Jeg har også SBHost i et eget program så jeg må gå ut av FS for å starte! Siter
Svein Olsen Skrevet 5. november 2002 Skrevet 5. november 2002 Et kjapt søk etter HostSB på Avsim kom opp med DETTE resultatet. Er ikke verre en det.... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.