Julian Barratt-Due Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Jeg hadde tenkt å ta meg den vanlige ENGM-ENCN turen min online idag, men når jeg kobler opp går det 5 min før jeg blir disconnecta, jeg prøver mange forskjellige servere, men jeg blir disconnectet hele tiden, til slutt prøver jeg IVAO, men der er akkuratt det samme problemet. Det var det samme i går, noen som har erfart det samme i går og i dag? Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 5. november 2002 Forfatter Skrevet 5. november 2002 anyone? Jeg klarte en flytur ENGM-ENCN, men når jeg landet og hadde satt på parking brakes da ble jeg jo selvfølgelig disconnecta Men selve turen gikk fint, btw OSLOK 1H arrival går ikke den inn til RWY 22 på ENCN? jeg fikk klarering OSLOK 1H arr for RWY 04, og da jeg så i AIP`en min (som er oppdatert) så var den STAR ruten inn til RWY 22, men så sa ATC`n noe, han nevnte noe om at OSLOK 1H arr går til rwy 04 også, men da flyr man direct ODR NDB, også en south 180 degrees turn inn til RWY 04, jeg fant ikke noe særlig om dette i min AIP, så kunne noen fortelle meg litt hvordan den prosedyren foregår? Er det den prosedyren som står på ILS kartet for RWy 04? Takker for svar! Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 5. november 2002 Forfatter Skrevet 5. november 2002 Forresten, har dette noe med at STAR kartet for ENCN viser alle STAR rutene på et ark? I så fall, er det da slik at hvis det er STAR ruter til flere runways går alle STAR rutene som er samlet på et kart da til alle RWYene som er vist på kartet? VELDIG VANSKELIG FORKLART, håper det er noen som skjønner hva jeg mener Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 6. november 2002 Forfatter Skrevet 6. november 2002 Jeg ble disconnectea i dag og! Er SB`n min for gammel, bruker SB 2.3 BETA og FS2k2 Jeg kom meg på igjen, måtte bytte til litt forskjellige servere! Siter
Arild Oldervoll Skrevet 6. november 2002 Skrevet 6. november 2002 Jeg har nett samme problemet, bare det at det gjelder med PC. Jeg fikk opp to 'socket error'-meldinger så ble jeg disconnecta. Prøvde IVAO etter en stund også. Siter
Arild Oldervoll Skrevet 6. november 2002 Skrevet 6. november 2002 Og vel, for den som er litt rask, så kan dere se noe merkelig. Gå inn i SI (ServInfo) og last ned VATSIM-info. Trykk så på 'Ping selected servers'. Du vil bare se seks (6) servere oppe! Og ingen fly eller ATC i Norge. For ca. 10 min siden så var det da både ATC (utenom meg) og 4-5 fly Siter
Baard C Skrevet 6. november 2002 Skrevet 6. november 2002 Det er ikke vanskelig å skjønne at det er noen servere som er nede , det har vært problemer med linjer inn til Norge i hele dag men i morgen skal det være blitt fixet.. Siter
Arild Oldervoll Skrevet 7. november 2002 Skrevet 7. november 2002 Greit nok at det er noen servere som er nede, men da pleier bare SI å si 'LOST' på PONG-tiden. Har vel kanskje heller noe med at det var problemer med linjene inn til Norge, slik du sa. Får prøve i dag da, se om det er blitt bedre Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.