Einar Kristiansen Skrevet 29. oktober 2002 Skrevet 29. oktober 2002 Hei! Er det noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i Sid/Star til Heatrow? Har leita litt selv,men kan ikke finne noe.Hjertelig takk for svar! SAS583 NOW966 ATC Einar.. Siter
Gjest Skrevet 30. oktober 2002 Skrevet 30. oktober 2002 Hei Kartmateriale for britiske flyplasser (m.m.) finner du her: http://www.speedbirdonline.co.uk/charts.html Dette er en portal videre inn mot NATS. Du må dessverre registrere deg. Til gjengjeld så har de alt. -- Jørgen Siter
Einar Kristiansen Skrevet 30. oktober 2002 Forfatter Skrevet 30. oktober 2002 Okey!! Takker SAS583 NOW966 ATC Siter
Espen Furfjord Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Heisann. Noen som vet hvor/hvordan man faktisk finner STAR inne på National Air Service ? Jeg finner alt av tenkelig info om diverse flyplasser, og finner alle innflyginsruter (men bare navn), men ikke selve kartene. (innflyging EGLL som da jeg var ute etter) [ 02.11.2002, 07:38: Endret av: Espen Furfjord ] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.