Vegar Mikalsen Skrevet 29. oktober 2002 Skrevet 29. oktober 2002 Jeg merker veldig godt at det er fler og fler som har begynt med onlineflyging, og en spesiell økning nå i høst synes jeg. I fjor var det ofte hver kveld at det ikke var et eneste fly i hele Norge, og det var faktisk slik i vintertiden om kvelden. Men nå er det fly i Norge nesten hele tiden, og garantert om kveldene. Vanlig nå å se 4-7 fly med minst 2 flygeledere i Norge på en helt vanlig kveld midt i uken. Kjempebra at fler og fler joiner den mest virkelige måten å simulere flygning på. Hvis det ennå er fler som kunne tenkte seg å fly online der du deltar i en verden med andre flygere og flygeledere som kontrolerer deg, så oppfordrer jeg dere til å gå på denne siden: www.vatsim.net Siter
Einar Kristiansen Skrevet 29. oktober 2002 Skrevet 29. oktober 2002 Joda,helt enig me dæ Har også merket meg at det begynner å bli en liten kamp om ENGM_V_APP posisjonen om kveldene også :)Jeg begynner å få sving på sakene der nå. SAS583 NOW966 ATC Einar.. Siter
Arne Øverland Skrevet 29. oktober 2002 Skrevet 29. oktober 2002 Vel go bra at det er kmap om ENGM, men jeg synes godt at litt andre flyplasser av og til kunne blitt bemannet. all honør til Eivind som ofte sitter på Kjevik. Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 29. oktober 2002 Skrevet 29. oktober 2002 Ja, har også merket at det har kommet mange online i høst spesielt ATC, og jeg får slenge meg på takken til Eivind som ofte sitter på Kjevik, og som har lært meg utrolig mye nyttig under mine tusner av flygninger fra ENGM til ENCN og retur Siter
Sondre Aabø Skrevet 29. oktober 2002 Skrevet 29. oktober 2002 Ja all takk til Eivind T. Fosse som sitter ATC nå, og nå får jeg vel ta meg en Helikopter tur vell. Eller hva Eivind ? Starter opp. Har også sett en forbedring innen VFR flygninger i det siste veldi bra det også. Men jeg syns lite om de VA ene som skryter av hvor mange medlemer de har og så flyr 4 stykk av 150 online sorry men det er dårligt. M.F.O.F Siter
Svein Olsen Skrevet 29. oktober 2002 Skrevet 29. oktober 2002 Det er da vel ingen regler for at man absolutt må fly online fordi man bruker FS, eller er medlem av et VA? Selv syntes jeg det var gøy å fly online en liten stund, men det er kjedelig i lengden. Dårlige servere (LAG, disconnect) ATC'er som er uforståelig/detter ut på voice. Jeg finner det iallefall tungvint å veksle mellom tekst og voice hele tiden når jeg flyr, f.eks. på approach og landingsforberedelser. Alt virker litt for mye "beta"..... Men dette er bare min mening om det. Siter
Jarle Vidtun Skrevet 29. oktober 2002 Skrevet 29. oktober 2002 logget akkuart av som engm_v_app.. En hyggelig kveld =) Fint at det er litt aktivitet sånn på kveldstid i en vanlig uke også... Ha en god natt! JAV Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.