Fredrik Hoel Skrevet 20. oktober 2002 Skrevet 20. oktober 2002 Hey Folks! Har lagt merke til at i listen med fly du kan velge når du sender en FP er det på en måte to "deler". Den ene er der det står Scandinavian 737, Scandinavian MD80, Braathens 737 osv. Den andre delen står det Boeing 737-200, 737-300, 737-400 --> osv. Hva skal jeg egentlig velge? Hvis jeg velger den første delen kommer jeg opp riktig for andre piloter, men ATC får jo ikke vite om jeg flyr 737-200 eller 737-800.. Velger jeg den andre delen, får ATC riktig informasjon, men jeg vises som et "standar" fly for flytypen jeg valgte for andre piloter. Hva skal jeg velge? Siter
Ivar Hakli Skrevet 20. oktober 2002 Skrevet 20. oktober 2002 Hei Hvis man mener det er viktig at modellen kommer opp i FP hos ATC og dette ikke kan gjøres med CSL flyene, er det mulig å anføre dette i remarks på flightplan. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.