Jan Kristiansen Skrevet 19. oktober 2002 Skrevet 19. oktober 2002 VACC Norge skulle i morgen Søndag ha gjennomføre en Senior Controller CPT test, men siden vi ikke kunne få nok piloter til å stille på dette, er vi nødt til å utsette dette. For at vi skal kunne klare å gjennomføre dette neste helg trenger vi flere piloter som kan være med. Vennligst send en mail til jan@vika-trading.noeller accnor5@vaccn.org Merk : CPT-test Jeg håper at vi kan få med noen flere piloter til å være med på dette neste helg slik at vi kan få gjennomført dette, hvilken dag blir satt siden. Jan Kristiansen VACC Norge Siter
Jan Kristiansen Skrevet 22. oktober 2002 Forfatter Skrevet 22. oktober 2002 Uff så vanskelig det var å få nok Piloter til dette da.. Nå forsøker vi igjen med å få denne Senior Controller testen utført førstkommende Søndag 27.10.02 fra kl. 19:00 og utover. Jeg Må derfor førsøke igjen - Noen flere som kan/vil være med på dette?? Send meg en mail accnor5@vaccn.org Det vil ikke komme flere forespørsler om dette her på Forumet. Om ikke flere norske piloter som kjenner prosedyrene, kan eller vil være med på dette, så får jeg henvende meg til noen andre VACC i VATSIM Europa for å få nok piloter, litt dumt men men. Jan Kristiansen Training Director VACC Norway Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.