Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

VACC Norge skulle i morgen Søndag ha gjennomføre en Senior Controller CPT test, men siden vi ikke kunne få nok piloter til å stille på dette, er vi nødt til å utsette dette.

For at vi skal kunne klare å gjennomføre dette neste helg trenger vi flere piloter som kan være med.

Vennligst send en mail til jan@vika-trading.noeller accnor5@vaccn.org

Merk : CPT-test

Jeg håper at vi kan få med noen flere piloter til å være med på dette neste helg slik at vi kan få gjennomført dette, hvilken dag blir satt siden.

Jan Kristiansen

VACC Norge

Skrevet

Uff så vanskelig det var å få nok Piloter til dette da..

Nå forsøker vi igjen med å få denne Senior Controller testen utført førstkommende Søndag 27.10.02 fra kl. 19:00 og utover.

Jeg Må derfor førsøke igjen - Noen flere som kan/vil være med på dette??

Send meg en mail accnor5@vaccn.org

Det vil ikke komme flere forespørsler om dette her på Forumet. Om ikke flere norske piloter som kjenner prosedyrene, kan eller vil være med på dette, så får jeg henvende meg til noen andre VACC i VATSIM Europa for å få nok piloter, litt dumt men men.

Jan Kristiansen

Training Director

VACC Norway

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...