Lennart Sommarström Skrevet 16. oktober 2002 Skrevet 16. oktober 2002 Ja det är väl inte första gången det här kommer upp. Men till och från är faktiskt RW så dålig att hela iden med voice på vatsim faller. Jag hoppas verkligen att detta går att lösa på något sätt !! Siter
Arne Øverland Skrevet 16. oktober 2002 Skrevet 16. oktober 2002 Husk å stille inn i RW at du har slow modem uansett hvor rask tilkobling du har Siter
Jørn Mikalsen Skrevet 17. oktober 2002 Skrevet 17. oktober 2002 RW er røtent.....skikkelig utdydelig.....håper det dykker opp et nytt program vi kan bruke! Siter
Lennart Sommarström Skrevet 17. oktober 2002 Forfatter Skrevet 17. oktober 2002 Tyvärr så spelar det ingen större roll vilka inställningar du har RW är och förblir dålig. Hoppas verkligen på ett nytt program detta är faktiskt basic på Vatsim blir det värre än vad de många ggr är nu är tyvärr text att föredra. Att många har olika inställningar ,dåliga mikrofoner uppkopplingar etc gör det inte lättare.Det behövs ett program som känner av och gör en standarsinställning automatiskt. Har du för dåliga signaler får du gå över till text.Som det är nu är det en djungel den ena har för lågt den andre har för högt och den tredje har ett sågverk installerat i varje fall kan man tro det många ggr.Att det finns de onlineflygare som påstår att Rw är bra beror nog tyvärr på att de accepterat det hela då de inte har något egentligt val.Tar du in en" icke invigd" är den första reaktionen oftast häftigt men vilket dåligt ljud det är !! Jag hoppas verkligen att detta är möjligt att förbättra då jag jag inte har nån vidare lust att att gå tillbaka till offline atc.Med program som Radarcontact och utökad atc samt kommande Fs2004 (där man redan aviserat bättre och utökad offline Atc), ställs Vatsim samt andra inför en utmaning. Jag hoppas att online ATC:n vinner den kampen !! Hälsningar Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.