Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da ser det ut til å være klart for Senior Controller CPT test i Norsk luftrom.

Testen er satt til Søndag 20.10.02 fra kl: 19:00 og utover kvelden.

Treningsavdelingen i Vacc Norge trenger noen flere piloter som kunne tenke seg å være med på dette, ønsker du å være med send en mail til undertegnede.

Vi satser på totalt en plass mellom 15 - 18 piloter under denne testen, hver pilot får sine informasjoner på hva de skal gjøre, så kom igjen bli med.

Vi trenger også 2 ATC (Senior Student eller høyere) som kan være online å koordinere annen trafikk som måtte komme på Søndag. Disse vil få i oppgave å holde annen trafikk utenfor CPT området, rydde vei så å si.

Jeg vil herved be om forståelse til dere andre som er ute å flyr eller tenker å kontrollere på Søndag, forvi kommer i perioder til å stenge av forskjellige deler av luftområder i Sør-Norge for annen traffik under selve testen. Vi vil gjøre alt som er mulig for at den annen trafikk ikke skal bli for mye berørt, men dere må regne med å kunne bli omdirigert til en annen flyplass, satt i delay holding eller på annen måte bli berørt av dette.

Men dette kan jo være en litt anneledes opplevelse for deg som er ute å flyr på Søndag og skulle bli berørt av dette.

De flyplasser som blir berørt er ENGM - ENML - ENZV.

Så igjen Piloter /ATC som kan være med Søndag og ennå ikke meldt sin interesse, send meg en mail.

Med hilsen

Jan Kristiansen

Training Director

VACC Norway

accnor5@vaccn.org

Skrevet

Hei Jan

Jeg kan godt hjelpe til i kveld

Bare send meg en flightplan, så skal jeg fly den

Får ikke til å maile deg, virka som email-adressa de ikke mottar mail fra meg ?

Mail flightplan til ancients@online.no

kan fly hva som helst

Skrevet

Korrekt Senior Controller testen ble avlyst. Vi må forsøke å få gjennomført dette igjen, men det vil ikke skje før tidligst neste uke.

Jeg vil gi Dere som var med på dette i går, ny informasjon når det er bestemt ny dato for gjennomføring.

Takker så meget for Deres hjelp i går, og beklager de problemer vi fikk med serverne.

Jan Kristiansen

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...