Kristoffer Tonheim Skrevet 4. oktober 2002 Skrevet 4. oktober 2002 Hello. Har bestemt meg for å ikke engasjere meg noe mer som controller i VATSIM nettverket. Grunnene til dette er mange, men hovedgrunnen er at jeg mistet ratingen min som Student 2 når VATSIM overtok SATCO. Og oppgradring fra oservatør til Student virket ikke, jeg forsøkte gjentatte ganger, etter og ha ventet 2 uker for å ikke få VATSIM på nakken. Samt at jeg ikke fikk programmene til å virke grunnet restriktiv firewall ved nettet her. Firewall problemet er nå fikset, men når jeg logget på husket jeg at man måtte skrive brukernavn og passord som melding. Og fordi jeg har mistet mailen min, orker jeg ikke of finne ut hva passodet mitt var. Og bare at man måtte skrive denne meldinger tok litt motet fra meg. - Det var ufattelig morro - Så lenge det varte.. Men slutter ikke med FS av den grunn. Bare online biten. mvh Kristoffer Tonheim Pensjonert Controller... Siter
Arild Oldervoll Skrevet 4. oktober 2002 Skrevet 4. oktober 2002 Visst du har glemt passordet ditt så kan du gå inn på hjemmesiden til VATSIM og få det tilsendt per mail. Siter
Kristoffer Tonheim Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Skrevet 4. oktober 2002 Jeg vet man kan få tilbake passordet på sidene til VASTIM. (Gjort det mange ganger). Det største 'treffet' var å miste ratinga... Kristoffer Tonheim Siter
Kristoffer Tonheim Skrevet 5. oktober 2002 Forfatter Skrevet 5. oktober 2002 Må si det ikke mangler på hjelp med å komme tilbake... Men systemet er noe opphengt. Har skaffet med passordet mitt tilbake, men når jeg forsøker og requeste en test for oppgradering til Student, står det at jeg allerede har en test inne. Og det stemmer forsåvidt, men den leverte jeg før sommeren! Kristoffer Tonheim Siter
Frank Petersen Skrevet 5. oktober 2002 Skrevet 5. oktober 2002 Kristoffer, du skal være velkommen hos IVAO hvis du vil ha et lidt mere avslappet system. Vi trenger ATC'er Siter
Kristoffer Tonheim Skrevet 5. oktober 2002 Forfatter Skrevet 5. oktober 2002 Tok deg på ordet. Nå er jeg medlem av IVAO. Ser frem til mye bra ATC'ing (For å si det slik) Kristoffer Tonheim Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.