Einar Halvorsen Skrevet 1. oktober 2002 Skrevet 1. oktober 2002 Nå mangler vi bare ENOS-CTR så er ENGM dekket med ATC den 5. oktober. Om det er noen av dere som hart meldtd ere som vil ha avløsning underveis må dere gi beskjed enten her på forumet eller til meg pr. mail. Siter
Einar Halvorsen Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Skrevet 2. oktober 2002 Denne MÅ på toppen [ 02.10.2002, 22:36: Endret av: Einar Halvorsen ] Siter
Arild Oldervoll Skrevet 2. oktober 2002 Skrevet 2. oktober 2002 Har jo sagt at jeg kan ta en center-posisjon. Men visst det er noen som er bedre egnet eller har bedre mulighet (passer egentlig ikke helt, men jeg skal nok klare å være med) så får de lov Siter
Einar Halvorsen Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Skrevet 2. oktober 2002 Da er det bare å gå inn på vaccnorway og booke plassen. (som jeg også har "sagt") Siter
Åsmund Røsok Skrevet 3. oktober 2002 Skrevet 3. oktober 2002 Einar Halvorsen?! DEN Einar HAlvorsen. Han på VCA??? Åsmund Siter
Arild Oldervoll Skrevet 3. oktober 2002 Skrevet 3. oktober 2002 Ja det er HAN Einar Halvorsen Men jeg kunne godt tenkt meg en avløsning rundt 20-21.00 Siter
Arild Oldervoll Skrevet 3. oktober 2002 Skrevet 3. oktober 2002 Ok, såg nå at Jan Kristiansen hadde booket fra klokken 21.00 local time, så da passet jo det bra, så tar jeg skiftet før. Siter
Einar Halvorsen Skrevet 3. oktober 2002 Forfatter Skrevet 3. oktober 2002 quote: Einar Halvorsen?! DEN Einar HAlvorsen. Han på VCA??? Åsmund Har jeg gjort noe galt??? quote: Ok, såg nå at Jan Kristiansen hadde booket fra klokken 21.00 local time, så da passet jo det bra, så tar jeg skiftet før. -------------------- Hilsen Kaptein Arild Oldervoll Da er det i boks ja. Flotters. Forresten: quote: Ja det er HAN Einar Halvorsen ???? Siter
Arild Oldervoll Skrevet 3. oktober 2002 Skrevet 3. oktober 2002 quote: Forresten: quote: -------------------------------------------------------------------------------- Ja det er HAN Einar Halvorsen -------------------------------------------------------------------------------- ???? Hehe, mente bare at det er han Einar som Åsmund funderte på om det var. Tror han mener at du er forbildet hans eller noe Siter
Åsmund Røsok Skrevet 3. oktober 2002 Skrevet 3. oktober 2002 syns det er litt kult at du er her da! Siter
Arne Øverland Skrevet 4. oktober 2002 Skrevet 4. oktober 2002 no offence Åsmund, men jeg tror ham har vært her litt lengre enn deg Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 4. oktober 2002 Skrevet 4. oktober 2002 quote: Opprinnelig postet av Åsmund Rsok: syns det er litt kult at du er her da! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.