Edgar Hansen Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Når jeg sender en flightplan vises flyet som HEAVY hos ATC,men jeg har valgt Beech Super king air fra listen og skrevet "F" i ruten til høyre og det skal jo bare vise at jeg bruker FMS,ikke at flyet er HEAVY. Er det noen som vet hva som kan være galt? Siter
Frank Petersen Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 BE10 som fly kode utløser HEAVY i ProController. Det er jo klart en feil. Muligens et HEAVY fly før i tiden havde BE10 koden. Hvem vet ?? Siter
Arild Oldervoll Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Har du et bilde av flygeplanen i SB? Siter
Edgar Hansen Skrevet 24. september 2002 Forfatter Skrevet 24. september 2002 Jeg skrev feil flytype i den første posten. Det skulle være "Beech:Super King Air 300/300L W300LW" (T/BE30/F på flightstrip). Prøvde med "Beech:Super King Air" (T/B350/F) da var HEAVY borte,så jeg får velge det når jeg flyr med standard King Air 350. Skulle vel ha valgt det til å begynne med. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.