Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Operation OneSky - Europe online

PILOTS !!!! arm your TCAS and join in the fun when ALL Center-Positions throughout the VATSIM Europe Region plus one or more major Airports with all positions per country will be guaranteed fully staffed on Saturday, October, 5th 2002, 1600 to 2200 UTC

(GMT, Zulu) on VATSIM network! Read more on :

Open sky

This will be the biggest event ever in VATSIM Europe's history - make sure you fly that evening all across Europe. We highly recommend you not to fly National flights but intercontinental.

This is the purpose of this event ; to connect all Region and simulate some "as real as it gets" 6 hours. ALL Region enroute ATC and major APPs are 100% guaranteed for this event.

Denne folkens MÅ dere bli med på. Norge bemanner ENGM og bare den. Skulle gjerne hatt med en til men for få ATC har meldt seg. ENGM blir derfor fullt bemannet den kvelden. Tar ikke sjansen på å vente lengre med flere flyplasser i Norge siden det også er lørdag.

Skrevet

Hei Arild

Ja det er jo alltid en vits i det, men for dette flyinet så er ENGM allerede satt som den flyplassen som blir bemannet. Noen har jo allerede meldt seg og jeg tar deg også med men da må du event. regne med å sitte på ENGM. For å si det slik, alle som vil være ATC den dagen kan sende meg en mail så får vi se hvor mange som melder seg.

Skrevet

Det står jo at alle controll-posisjoner i Europa skal dekkes, og også minst en flyplass i hvert land.

Du får vel en mail når jeg kommer hjem fra skolen.

Men gjør ikke meg noe om jeg må ta noe borti Oslo, må bare sette meg inn i prosedyrene der "[stort

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...