Jørn Mikalsen Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Hei HAr problemer (igjen) med å joine. når jeg skal joine i fs, får jeg bare hosta et game ikke joina. så det er bare meg og ingen piloter eller atc på sb. noen som vet hva dette kan skyldes? TAkker for alle svar;) Siter
Einar Halvorsen Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Svært vanskelig å gi deg svar når du gir så lite opplysninger om hva som skjer/ikke skjer. Snakker du om å fly online? eller en vanlig multiplayer? eller fly FS offline? Om det er onlineflyvning du mener så se på denne veiledningen: Online med SB Siter
Jørn Mikalsen Skrevet 11. september 2002 Forfatter Skrevet 11. september 2002 hei, skulle nok vært litt mer detaljert, beklager. Jeg snakker om å fly online på vatsim med sb og det hele. jeg fikk systemet på beina igjen i kveld, men jeg har en følelse av at det er veldig ustabilt. vet ikke hva som skjedde, skal jeg få sammeproblem en gang til så vet jeg hvor jeg skal spørre TUSEN TAKK Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.