Arild Oldervoll Skrevet 8. september 2002 Skrevet 8. september 2002 Jeg er ATC hvor det enn trengs i ENSV FIR, når som helst Siter
Vegar Mikalsen Skrevet 8. september 2002 Skrevet 8. september 2002 Jeg kan sikker ta GM som ett eller annet...Men føler at jeg ikke har nok erfaring ennå til å ta i mot mye traffik! Jeg vurderer GM ground eller Delivery. Siter
Einar Kristiansen Skrevet 8. september 2002 Skrevet 8. september 2002 Hørtes spennende ut! Er med som TWR eller APP... NOW 966 SAS 583 ATC Einar... Siter
Arild Oldervoll Skrevet 8. september 2002 Skrevet 8. september 2002 quote: Opprinnelig postet av Vegar Mikalsen: Jeg kan sikker ta GM som ett eller annet...Men føler at jeg ikke har nok erfaring ennå til å ta i mot mye traffik! Jeg vurderer GM ground eller Delivery. Var dte en spøk? Siter
Einar Halvorsen Skrevet 8. september 2002 Forfatter Skrevet 8. september 2002 Den 5. oktober vil det bli et stort Europeisk flyin. Alle landene i Europa stiller med ATC og mange VA's har meldt seg på. Det kan derfor bli veldig mye trafikk den dagen/kvelden. Norge skal forsøke å stille med ENGM, ENZV og ENVA. Jeg håper mange av dere har anledning til å være med. Det oppfordres fra "sentralt hold" i VATEUR at det flys ruter internasjonalt, altså at man krysse en eller flere landegrenser. Jeg har ikek så mye info enda, men skal legge ut linker etc. så snart dette er klart. Hold av dagen og bli med. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.