Peter Nørkjær Skrevet 3. september 2002 Skrevet 3. september 2002 Er der nogle der kan forklare mig hvad forskellen er? Jeg har et VATSIM-ID fra de gamle SATCO dage. Men jeg har egentlig aldrig fløjet on-line frem til nu. Grunden til at jeg brigern IVAO på banen er at jeg ikke kan se VATSIM info i hverken WatzUp eller SevInfo. Derfor tænkte jeg på IVAO, da jeg godt kan få brug for at se hvem der er i nærheden, og hvormange jeg kan komme til at genere når jeg skal foretage mine første vinge-bask online. Siter
Daniel Gjerstad Skrevet 3. september 2002 Skrevet 3. september 2002 IVAO og VATSIM går ut på det samme, men er "konkurrenter". Noen folk mener det er flest proffe ATC på VATSIM, men jeg skal ikke si hva som er best. Siter
Frank Petersen Skrevet 3. september 2002 Skrevet 3. september 2002 Peter, ta kontakt med Walter Sørensen, som er IVAO DK-DIR. Så kan i aftale en aften hvor du og han kan teste lidt og han hjælper deg gerne. Her er hans mail adresse: dk-dir@ivao.org Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.