Einar Kristiansen Skrevet 30. august 2002 Skrevet 30. august 2002 Hei.Hadde et litt kinki ploblem her.Logget meg på som ENBO_V_APP er i ettermidag.Da jeg fikk opp metar'en i Pro Controller (Wind 090/14) som overhode ikke stemte med virkeligheten.Siden jeg kommer fra Bodø,og vinden har ligget fra sør-vest i hele dag sjekket jeg Serv-info.Der fikk jeg opp en annen metar som stemte mye bedre med enn den jeg fikk i Pro-Ctr (Wind 240/18.Kl.1320)tok sjansen på å bruke denne i Pro-Ctr.I de vel 2-timene jeg var pålogget kom det ikke noen ny oppdatert metar i Pro-Ctr,og da spør jeg:Hva skal man forholde seg til?Noen andre som har vært bort i dette ploblemet? NOW 966 SAS 583 ATC Einar Siter
Thomas Teslo Skrevet 30. august 2002 Skrevet 30. august 2002 Du må forholde deg til hva piloten har. Men det er ikke så greit bestandig, fordi folk logger seg på forskjellige servere, og disse har av og til forkjellige METAR'er. Et problem vi ikke kommer rundt... Siter
Arild Oldervoll Skrevet 30. august 2002 Skrevet 30. august 2002 Jeg var faktisk borti det problemet det problemmet når jeg tok SS-testen min! Jeg var så dum at jeg sjekket METAREN på SI, og den såg jeg var helt ferks. Derfor brukte jeg den, men seinere oppdaget jeg at METAREN i PC var helt annerledes og andre rullebanen skulle vært brukt. Men det gikk no bra den gangen også Siter
Einar Kristiansen Skrevet 30. august 2002 Forfatter Skrevet 30. august 2002 Ja.Ok men HVA skal vi forholde oss til? Metar Pro-Ctr? NOW966 SAS583 ATC- Einar.. Siter
Hans Olav Sørensen Skrevet 30. august 2002 Skrevet 30. august 2002 Dette er nok bare et midlertidig problem som skyldes at serverne hvor PC henter sin Metar er midlertidig ute. Du skal selvfølgelig forholde deg til det som PC viser, da de pilotene som er online og som du kontrollerer får samme metar som du. Ser forøvrig at problemet fortsatt er der, så jeg tok av fra 07 selv om det burde vært 25 dersom metaren hadde vært korrekt! Hans Olav Siter
Einar Kristiansen Skrevet 30. august 2002 Forfatter Skrevet 30. august 2002 Okey.Da har jeg fått svar på det jeg spekulerte på..Takker! NOW 966 SAS 583 ATC-Einar... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.