Mats Beck Skrevet 13. august 2002 Skrevet 13. august 2002 Omtrent hvor lang tid tar det før man får svar på en søknad om medlemskap i VACC Norway? Siter
Sondre Aabø Skrevet 13. august 2002 Skrevet 13. august 2002 Hei Hvor var det du søkte finner ikke noen link sender du en mail eller ? Hilsen Sondre Siter
Jan Kristiansen Skrevet 14. august 2002 Skrevet 14. august 2002 Hei Folkes Vacc Norway Cheif som behandler slike søknader er fortsatt på ferie, og dette er årsaken til at det tar litt tid før søknadene Deres blir behandlet. Slike søknader behandles normalt fortløpende, men nå i ferien kan det ta lengre tid. Vi ber om at Dere har litt tålmodighet, så ordner dette seg nok. Med hilsen Jan Kristiansen Training Director VACC Norway Siter
Mats Beck Skrevet 14. august 2002 Forfatter Skrevet 14. august 2002 Sondre: Gå inn på http://www.vaccn.org/ Trykk på 'Membership' til venstre, og velg deretter 'Membership Application form'. Siter
Mats Beck Skrevet 14. august 2002 Forfatter Skrevet 14. august 2002 Jan Kristian: Takk for svaret - denne posten var ikke ment som mas, men mer som et spørsmål på sånn ca hvor lang tid jeg kunne vente meg at det ville ta. Noen som vet når han kommer hjem fra ferie? Siter
Svein Olsen Skrevet 14. august 2002 Skrevet 14. august 2002 Man trenger bare å være medlem hvis man er controller. Siter
Mats Beck Skrevet 14. august 2002 Forfatter Skrevet 14. august 2002 ja... og det er det jeg er =) Siter
Svein Olsen Skrevet 15. august 2002 Skrevet 15. august 2002 OK da, men så bare på VATSIM statistikken at du hadde 7 timer og 13 minutter som OBS, og 15 sekunder som NOR_CTL.. Har du ikke vært pilot på VATSIM i det hele tatt ? Siter
Mats Beck Skrevet 15. august 2002 Forfatter Skrevet 15. august 2002 De 7 timene som OBS var som Observer i ProController. Skjønner ikke helt hva du er ute etter. NOR_CTL var et nick som stod der fra før. Skulle ikke kalle meg det, derfor kobla jeg meg av (tydeligvis etter 15 sek), og på igjen som MBE_OBS (og senere BECK_OBS eller no). Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.